[WMP] Streaming probleem.

Pagina: 1
Acties:

• Quirit
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-12-2025
Ik heb al geruime tijd het volgende probleem:

Windows media player kan geen streams meer afspelen. In een browser blijft hij gewoon op 'gereed' staan, en als ik de url rechtstreeks probeer te openen, gebruikt wmp ineens 100% van de processor, en reageert dan niet meer.

Nu heb ik al verscheidenen keren geuninstalled tot wmp9, en terug geherinstalleerd. Met de verschillende versies de bestanden proberen te openen. Codecs uninstallen en herinstalleren. Firewall uitzetten ed. Maar niets helpt.

Het vreemde is dat wmp dit enkel met streams heeft. Gewonde bestanden op de harde schijf opent hij zonder problemen.

mvg

• josverweij
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-07-2024
Hier nog iemand met precies hetzelfde probleem. Ook een hoop geprobeerd, maar niets helpt. Hier en daar op internet zijn mensen te vinden met hetzelfde probleem, maar geen van alle met een oplossing.

Heb je ook probleem met versie 11 beta 2 installeren? Ik krijg dan de melding 'On-Line instal required' :/
Heb het idee dat het er misschien ook iets mee te maken heeft...

• Quirit
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-12-2025
@jos : Ik kan de beta zonder problemen installeren. Hiermee werkt het ookniet trouwens.

Heeft er niemand een idee om dit euvel op te lossen ??

Ik kan dus geen video in een browser afspelen, enals ik de streams rechtstreeks probeer te openen in wmp gebruikt hij 100% van de processor, en verder gebeurt er niets. Enige oplossing is het proces te stoppen met de task manager.

• BKJ
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-07 15:11

BKJ

Ik heb ook hetzelfde probleem....

Allerlei tutorials gevolgd, zelfs dll's toegevoegd in FF om WMP daar wel te laten werken: niets helpt!

Ook google geeft weinig goeie oplossing...

Kamer huren

• BKJ

BKJ

Heeft niemand anders dit probleem? Of dit probleem gehad?

Kamer huren

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-07 07:21
Ik had iets gelijkaardigs... staat in Extra > Opties > Speler onderaan het vinkje bij "Verbinding met internet maken" wel aan?

• BKJ

BKJ

Mayco schreef op zondag 10 september 2006 @ 13:29:
Ik had iets gelijkaardigs... staat in Extra > Opties > Speler onderaan het vinkje bij "Verbinding met internet maken" wel aan?
Hmm, dat werkt ook niet helaas. Heb ook al verhalen gehoord over firewall uitzetten, ook dit hielp niet... Net geld betaald voor een stream en nu is het erg zonde :S

Kamer huren

Pagina: 1