Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Email op GSM met Orange.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een W900i en ben er tevreden over. Eén ding krijg ik echter niet voor elkaar, mailen met m'n Orange (+World) abbo. :( :? Ik heb dus wel een E-mail adres via Orange en die kan ik prima gebruiken via de webinterface op Orange.nl. Wil ik echter met de W900i of zelfs via mijn eigen PC met Thunderbird mailen dan gaat er iets mis..... Op de W900i krijg ik de melding: "Verkeerd Postvak of Wachtwoord". Bij Thunderbird komen wachtwoord en login niet overeen. Vreemde is dat ik 100% zeker ben dat deze goed zijn, ik kan ermee inloggen via de webmail!!!!!!! :?

W900i instellingen:

Accountnaam: Orange Mail
E-mail adress: ik@orange.nl
Verbinden via: Internet Access (heb ook Orange world en GPRS geprobeert)
Type: Pop3 (heb ook Imap geprobeert)
Inkomende server: pop.orange.nl
Uitgaande server: smtp.orange.nl
Gebruikersnaam: 06********@orange.nl (volgens Orange moet je je 06 nummer + de rest als login gebruiken) (ook alle andere varianten al geprobeert.)
Wachtwoord: ************
Inkomende poort: 110
Uitgaande poort: 25

Via Thunderbird gebruik ik deze settings ook. Wie o wie ziet gelijk waar ik loop te kloten??????? Het W900i topic is zo'n beetje doodgebloed vandaar dat ik het zo maar eens probeer. :|

Verwijderd

Heb je ' internet' als gprs- access point ingesteld op je W900? Als je ' wap' als access point hebt werkt het namelijk niet. Wat je ook nog kunt proberen is om de instellingen via de Orange - site naar je telefoon te laten sturen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 22:19:
Heb je ' internet' als gprs- access point ingesteld op je W900? Als je ' wap' als access point hebt werkt het namelijk niet. Wat je ook nog kunt proberen is om de instellingen via de Orange - site naar je telefoon te laten sturen.
Beide al geprobeert... leuke instellingen wel maar werken ho maar. Ik moet trouwens wel vermelden dat ik gewoon kan surfen, dus het is geen verbindingsprobleem. Alleen de mail wil niet.....