Mijn Packard Bell FunKey van 256 mb bleef regelmatig hangen in het menu, hij reageerde dan op geen enkel knopje meer. Een vorige keer had het updaten van de firmware geholpen, dus dat wilde ik weer doen. Op de site van Packard Bell werd ik na intypen van serienummer doorverwezen naar de firmware. Achteraf blijkt dit de firmware van de FunKey Neo te zijn, met id3-tag, terwijl ik de oude nog heb, zonder. K heb niet goed gekeken en gewoon die firmware erop gepleurd. Met als gevolg een compleet dode usb stick. De pc herkent hem totaal niet, de twee andere pc's waar ik het heb geprobeerd ook niet. Met vers opgeladen batterijtjes wil hij niet aan. Ook in computerbeheer is de schijf niet te zien. Is er nog een mogelijkheid om de oude firmware (die ik nog op de pc heb staan) er weer op te zetten, of is ie gewoon overleden?
Sla de handleiding eens na op een recovery mode. Vrij veel spelers hebben er een waardoor het probleem te verhelpen is.
Een ik heb de titel iets duidelijker gemaakt...
Een ik heb de titel iets duidelijker gemaakt...
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Ja hoor, gefixt. T vreemde is dat ik precies dezelfde firmware heb gebruikt als de eerste keer, maar nu doet ie t weer perfect. Terwijl hij toch de eerste keer ook aangaf dat de update succesvol was.
(mag dicht)
(mag dicht)