Toon posts:

Eh, voor de Softe experts deze!

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb Windows XP, en heb gister een crack van Office XP geinstalleerd met een leuk programmatje erbij dat register codes wiste om toch updates te krijgen van Microsoftie.
Nu is het volgende probleem ontstaan; Outlook, en alle instant messenger services weigeren dienst. Ik log in, zie wie er online is bijv, dan crash als ik iets wil doen. Ik heb Norton Systemdocter(ook crack) en die alles laten nakijken, waaronder de register, maar nada!

Ik weet het, cracks installeren is niet wijs, en ja, daar komen problemen door, maar ga me niet vertellen dat ik me pas geinstalleerde versie van Windows XP en alle bijbehorende programma's WEER opnieuw moet installeren. Verder vertoont Windows een stabiele omgeving, geen systeemcrashes, andere programma's werken prima, maar dus niet Outlook en instant messenger services. Outlook werkt trouwens traag, hij crasht alleen als ik gelijk iets wil doen, maar loopt vast, en unhookt daarna weer, erg apart.

Dus; Virus..? Foute Register waarde....? Router issue....?(aangezien alle problemen met webbased programma's voorkomt)

Plz...........HELP!

*when does the hurting stop*

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:12

BCC

Klinkt eerder alsof je "crack" een DLL verkeerd gepatched heeft oid. Is er niet toevallig een restore puntje aangemaakt een tijdje geleden?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

sja, das niet slim nee, cracks gebruiken.
Het kan vanalles zijn iig.

Het beste advies dat gegeven kan worden is dat van BCC, en anders een schone installatie.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

*when does the hurting stop*
Alles netjes kopen is een oplossing :+

Systeem restore lijkt me de makkelijkste oplossing.

[edit]
Zzz ben langzaam...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2006 22:00 ]

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

office, outlook, daar hebben we het office forum voor. Move csa-->off.

Alwaar hij dicht gaat. Warez ondersteunen we niet.

en anders was zo'n topictitel ook al goed voor een half slot. Lees je onze wonderschone faq eens?

[ Voor 30% gewijzigd door Lustucru op 04-09-2006 22:05 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.