Denon dvd-1920, lezen = tikken

Pagina: 1
Acties:

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter
Ik heb zonet een denon 1920 dvd speler gehaald. Maar ik vraag me af of het volgende normaal is bij deze spelers.

Ik vind namelijk dat hij nogal een behoorlijk irritant lees geluid geeft, het tikt aardig. Bij stille gedeeltes hoor ik het toch erdoorheen.

Hier een video ervan.
(hier speel ik een normale DVD af)

Nu ben ik op dit gebied toch wel een redelijke "zeikerd", ik hou gewoon niet van tikjes. Zijn er ook andere bezitters van de 1920 speler hier, die dit geluid ook hebben ?

[ Voor 3% gewijzigd door Tutti-frutti op 04-09-2006 21:38 ]

4015Wp west (Dordrecht)

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-12-2025
Ik heb ook een Denon DVD speler (type weet ik zo even niet). Hij maakt wat meer lawaai dan de gemiddelde dvd speler (vooral bij het verplaatsen van de lazer) maar zo tikken doet hij niet.

Edit: ok, hij tikt wel als ik goed luister cq erboven ga hangen met m'n oor ;) Maar normaal is het niet hoorbaar.

[ Voor 23% gewijzigd door matel op 04-09-2006 21:48 ]

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter
Matel schreef op maandag 04 september 2006 @ 21:43:
Ik heb ook een Denon DVD speler (type weet ik zo even niet). Hij maakt wat meer lawaai dan de gemiddelde dvd speler (vooral bij het verplaatsen van de lazer) maar zo tikken doet hij niet.

Edit: ok, hij tikt wel als ik goed luister cq erboven ga hangen met m'n oor ;) Maar normaal is het niet hoorbaar.
Haha oke, ik wacht nog even af of er meerdere zijn, liefst met 1920. Ik vind het niet zo netjes voor zo'n dure speler eigelijk.

4015Wp west (Dordrecht)

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Net zoals mijn mede denon houder zegt. Alleen bij afstanden van 10 cm ofzo is iets hoorbaar.

Ik heb zelf de denon 1910.

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter
Oke, als ik hier gewoon op mn bed zit, zo'n 1,5 meter er vandaan, dan hoor ik hem wel, als het stil is in de film. Wel meer devices hebben dit.. sommige dvd-rom/rw's in computers, maar ik verwacht het niet van een dvd-speler van Denon. Ik ga denk ik maar contact opnemen met denon/dealer.

4015Wp west (Dordrecht)