Toon posts:

E-learning development software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu al een aantal dagen opzoek naar een programma (ik weet niet of het bestaat) waarmee je op eenvoudige wijze zelf online cursussen kan maken. Ik doel dan op een programma wat betreft functionaliteit eigenlijk tussen Matchware Mediator en Macromedia Director in zit.
Mediator werkt opzich wel aardig alleen heeft het net wat te weinig functionaliteiten (voornamelijk op grafish gebied). Director daarentegen is weer veels te uitgebreid. Ik wil namelijk een online cursus maken die er grafish gewoon gelikt uit moet zien maar tevens gebruiksvriendelijk is en tegelijkertijd eenvoudig te programmeren is. Ook moet er een mogelijkheid in het programma zitten om op eenvoudige wijze interactieve testjes toe te voegen. Wie heeft er meer info? bvd

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:19

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Check http://www.ondemand-learning.nl/ even. Wij gebruiken het zelf ook op het werk met PeopleSoft en het werkt perfect. Scheelt je een hoop geprogrammeer, en de mensen die je traint hebben als het ware en virtuele omgeving die ze ook op hun werkplek als geheugensteun langs het pakket dat ze gebruiken kunnen houden :)
En de jongens die het mee helpen implementeren (SMS): nieets dan lof over hen, goeie toko :)

Edit: Ik heb mogelijk nog wel ergens een demo cd'tje van de PeopleSoft UPK. Kun je zien wat het in praktij kan. geef maar even een DM als je geinteresseerd bent :)

[ Voor 30% gewijzigd door The Eagle op 04-09-2006 20:56 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)