Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

DPC at Boinc

Pagina: 1
Acties:

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-10 07:43
Sedert een dag of 10 is de gezamelijke DPC productie op Boinc projecten nog amper 1/3 van wat ze voorheen was: http://www.boincstats.com...eam_graph.php?pr=bo&id=38
Que pasa ?

• emphasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-08-2023

emphasis

Mooooohh!!!

Komt voor al, doordat R@H een ander credit systeem is gaan hanteren, wat een output verlies van 50-70% betekent. daarnaast, zijn er door deze verandering ook een aantal overgestapt naar andere projecten :)

________________-=Team ColdFusion=-______________

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 23:49
Ik denk dat het komt door de veranderingen in de puntentelling van R@H. Dat is toch ons grootste project dat wij draaien op het BOINC platform.

edit:

wat emphasisNL zegt :)

[ Voor 13% gewijzigd door iisschots op 04-09-2006 20:14 ]

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-10 07:43
Ouch, het nieuws over die gewijzigde puntentelling heb ik gemist dan. Wel sneu dat men plots anders gaat tellen. Anderzijds zie ik dat jullie (mee hierdoor?) opnieuw Free-DC in 't vizier hebben bij R@H :)
Hoedanook ... ben nu wel gerustgesteld dat bij m'n noorderburen geen plotse DC-moeheid opgetreden is >:) Crunch ze !

• emphasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-08-2023

emphasis

Mooooohh!!!

Dat inhalen is zeker niet verkeerd alhoewel het ook komt vanwege het feit dat FDC massaal aan het overstappen is naar SoB, alwaar ze nu heel hard op weg gaan richting ons. Oftewel hier lopen we op ze in, maar ergens anders halen zij ons weer in. schiet niet echt op dus :P

________________-=Team ColdFusion=-______________

Verwijderd

BOINC.Italy moet wel te doen zijn in een paar dagen.

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ehm, ouch is wel een goede benaming denk ik:
Afbeeldingslocatie: http://www.boincstats.com/charts/chart_uk_rosetta_object_new_teams_78.gif
*clickable*

Er zijn een aantal mensen gestopt, maar zoveel? Laten we het er op houden dat de nieuwe puntentelling zuigt :/

🖥️ | 🚗

Pagina: 1