Toon posts:

subfolder manipulatie

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey guys,

misschien een rare titel, maar m'n uitleg wordt wel direct duidelijk.

Ik ben zot van filmposters, heel veel te vinden op het net.
'k vond een sjieke site daarover met een paar honderd posters.

Dus ik httrack openen, en heel de website mirror'en

Probleem: Er staan wel een paar honderd submappen met telkens maar een foto of 2 erin.

Vraag: Bestaat er een tool die uit elke subfolder de file's eruithaalt en plakt in een vooraf ingestelde map zodoende ik alle posters in een map heb staan?

Dit is misschien een vraag die er velen onder ons wel ooit eens mee te maken hebben.

Al reeds geprobeerd, 'k ben aan 30 subfolders geraakt manueel om die te versjassen, tot ik er groen van werd

Alvast bedankt

Tim

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Kijk eens wat de FOR opdracht op de commandline kan (zie een willekeurige tutorial voor "DOS" / de Windows commandline). Of nog eenvoudiger: maak met 'dir /on /s > bladiebla.txt' een lijst en lees die uit (idem). Of gebruik de windows search en doe ctrl-x ctrl-v. Ik denk dat je met zoektermen als 'batch move files' ook al een heel eind komt terwijl op GoT binnen WOS en vooral CSA naar 'veel bestanden verplaatsen' nog veel meer tips geeft.

Omdat je blijkbaar een kant-en-klaar tooltje verwacht, past je topic niet echt in WOS en beter in CSA. Maar omdat het hier over het helpen bij het (waarschijnlijk door de eigenaar ongewenste) leechen gaat, hoop ik eigenlijk op wat meer eigen inbreng van jouw kant en vindt ik het te veel moeite om je topic meteen te verplaatsen ;)

Ik stel daarom voor dat je even een nieuw topic start in Client Software Algemeen, maar geef dan wel even wat eigen inbreng (zoals feedback op bovenstaande). Neem dan toch even een duidelijkere topictitel, je wilt blijkbaar helemaal niets met de folders, je wilt juist bestanden uit verschillende directories naar 1 directory verplaatsen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.