hey allemaal, ik heb pas voor een spotprijsje via proxis.be battlefield 1942 gekocht maar bij het installe heb ik een serieus probleem gemerkt: het spel wordt geleverd zonder boekje met in de plaats daarvan een schijf waar alle boekjes in alle talen in een pdf staan. nu het probleem is wel: de cd-key staat normaal op het boekje... ik heb alles al afgezocht (ook het doosje
) en elk bestand volledig doorgespit maar nergens vind ik m'n cd-key, die je nodig hebt om het spel nota bene te kunnen installeren. Vraag: weet er iemand per toeval waar ie staat? of waar ik nog kan zoeken?
Heb je ook geen stickertje aan de binnenkant van het hoesje, daar wil EA ook nog wel eens stickertjes plakken met serials (en BF1942 is van EA als ik me niet vergis
)
mail anders proxis even met de vraag of ze je alsnog een geldige key kunnen opsturen.
mail anders proxis even met de vraag of ze je alsnog een geldige key kunnen opsturen.
Staat het ook niet op de CD zelf?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Bij mijn Battlefield 2 staat de key ook op het boekje geprint.. dus ik ben bang dat ze dat bij 1942 ook gedaan zullen hebben..
Even bellen of mailen met de shop dus
Even bellen of mailen met de shop dus
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ik heb laatst een budgetgame gekocht waar de key in de binnenste ring van de cd stond (oftewel, niet zichtbaar op 1ste gezicht en sowieso crappy leesbaar
). Wie weet?
er staat wel een code op de onderkant van de disc, maar dat is gewoon de serienummer van de schijf zelf, niet van het spel... ik ga asap eens naar proxis maile om te horen. (kheb het spel pas vandaag gekocht en wou eerst horen of niemand em wist staan) ik post hier resultaat van mail wel
Ik heb me een keer rot gezocht, bleek de key onder de CD's te zitten, en ik had alleen nog CD1 eruit gehaald
Bij mijn BF1942 zat de key trouwens op het boekje
If you do not change direction, you may end up where you are heading
bij mij (wel Deluxe editie) stond hij achterop het boekje geprint onder een advertentie die daar op stond
Pagina: 1