[XP] Hangende pc bij booten

Pagina: 1
Acties:

• Megalomania|A
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-09-2006
Ik heb sinds enkele dagen last van dat mijn pc blijft hangen tijdens het booten, dit gebeurt op willekeurige momenten nadat mijn windows logo in beeld kwam....
Nou moest hij toch een keer leeg dus heb ik mijn c schijf geformat en daarna windows opnieuw geinstalleerd, toen ik mijn pc helemaal op had gebouwd weer (norton antivirus 2005 geinstalleerd, alle windows updates gedownload, alle verdere progs geinstalleerd). gebeurde precies hetzelfde.
Het vreemde is echter, dat hij dit alleen doet als hij echt helemaal uitgezet is, als hij gewoon gereset wordt start hij in 1 keer goed door, maar na uit en aan zetten komt hij dus niet in windows, pas na enkele malen resetten start hij dan door. Als hij eenmaal is doorgestart werkt hij weer super en zijn er helemaal geen problemen mee!
Maar toen heb ik mijn pc dus weer leeggemikt, en hem in oorspronkelijke staat (met alleen windows zonder updates of iets erop) gelaten, als ik hem dan uit en aan zet start hij in één keer goed door, maar nadat ik servicepack 2 geinstalleerd heb, krijg ik het probleem weer terug, terwijl hij altijd goed gedraaid heeft met service pack 2 erop.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?