Net begonnen aan een nieuw jaar van school en wou ik mijn office word gaan gebruiken. Werkt de spelling niet. Dat kan toch niet het heeft het altijd gedaan. Dus ik opnieuw office word opgestart[werkt niet], computer opnieuw opgestart[werkt niet],software opnieuw laten installeren via het wijzigen van de software in configuratiescherm[dit werkt dus ook niet].
Voor de rest heb ik alle updates binnen.Het is een optie om office er helemaal van af te halen, maar ik denk dat het een functie is.Tevens is mijn gedachte ook om het niet de deinstalleren is omdat ik niet weet wat er allemaal gekoppeld is aan office2003 zodat dat ook weer fouten opleverd(vaker meegemaakt met Microsoft). Hoe en wat denken jullie dat ik kan doen om dit normaal op te lossen?
Voor de rest heb ik alle updates binnen.Het is een optie om office er helemaal van af te halen, maar ik denk dat het een functie is.Tevens is mijn gedachte ook om het niet de deinstalleren is omdat ik niet weet wat er allemaal gekoppeld is aan office2003 zodat dat ook weer fouten opleverd(vaker meegemaakt met Microsoft). Hoe en wat denken jullie dat ik kan doen om dit normaal op te lossen?
Self reflection is the school of wisdom