[Office2003] Spelling checker checkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Topicstarter
Net begonnen aan een nieuw jaar van school en wou ik mijn office word gaan gebruiken. Werkt de spelling niet. Dat kan toch niet het heeft het altijd gedaan. Dus ik opnieuw office word opgestart[werkt niet], computer opnieuw opgestart[werkt niet],software opnieuw laten installeren via het wijzigen van de software in configuratiescherm[dit werkt dus ook niet].

Voor de rest heb ik alle updates binnen.Het is een optie om office er helemaal van af te halen, maar ik denk dat het een functie is.Tevens is mijn gedachte ook om het niet de deinstalleren is omdat ik niet weet wat er allemaal gekoppeld is aan office2003 zodat dat ook weer fouten opleverd(vaker meegemaakt met Microsoft). Hoe en wat denken jullie dat ik kan doen om dit normaal op te lossen?

Self reflection is the school of wisdom

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Het is wel zo handig dat je ook de meldingen vermeldt die je krijgt als het niet op wil starten. Zonder die informatie is het niet makkelijk om er ook maar een zinnig woord over te zeggen.
Staat de spellingchecker wel ingeschakeld? En wanneer en hoe werkt ie precies niet? Spellcheck tijdens typen, of misschien f7 ? Wees eens iets duidelijker...

Verder heeft Office natuurlijk niets met Windows servers of serversoftware te maken (tenzij het op een terminal server oid draait natuurlijk, maar dan enkel de daaraan gerelateerde zaken). Daarom ga ik je topic even verplaatsen van Windows Servers en Software naar Officesuites en -software. Daar lijkt het me beter op z'n plek.

edit:
hoi frank :w

[ Voor 31% gewijzigd door sanfranjake op 04-09-2006 19:59 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Wat heeft Office met Windows Server software te maken? Zeker als we niet eens weten welk OS je draait :+ Windows Servers en Software --> Officesuites en -software.

Wat bedoel je met "werkt niet"? Afhankelijk van je definitie: check even de GoT-search binnen OFF en geef even aan of de al vaker behandelde manieren werken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Topicstarter
Ik krijg geen type foutmelding. Het is puur als ik bijvoorbeeld : vl-ei-gtuig ( wat natuurlijk vl-IE-gtuig moet zijn). Dan krijg ik niet zo'n rood kringeltje onder het woord dat het fout is.

De spelling checker werkt niet tijdens het typen, de f7 toets of dat ik onderaan dubbelklik op het boekje. Ik heb al gezocht op got en op google alleen kan niet vinden wat ik zoek.

Edit1
Op deze site wordt er ook over gesproken bij optie 8A : http://www.hetgroeneboekje.nl/faq.html . Alleen ik heb de instellingen nagekeken maar ze staan zoals ze zijn aangegeven.

[ Voor 19% gewijzigd door Ventrigo op 05-09-2006 19:19 ]

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Topicstarter
De fout is gevonden :D . Je gaat naar extra-->taal-->taal instellen. Kijk dan of "Geen spelling- of grammaticacontrole" staat uitgevinkt .

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

8)7

Dank voor de update/oplossing, daar dacht ik niet eens aan "dus" goed voor de search.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1