Toon posts:

internetverbinding wordt "geknepen"

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
ik zit met een redelijk irrtant probleem. Ik heb een copperjet 816 modem met daaraan een sweex modem ja ik weet het, et is ook maar tijdelijk.
Nou hebbe 2 van de 3 computers in het netwerk gewoon de volledige download snelheid als ik iets download. Maar 1tje niet, vind het zelf ook heel raar want er staan nog haast geen programmas op. Ook geen firewall, zelfs die van windows niet. Alleen een antivirus (NOD32), ook heb ik al gekeken of ik eigenaardige dingen zag bij netwerkverbinding enzo maar niks gevonden.

Ik hoop dat jullie weten waar et aan zou kunnen liggen _/-\o_

Verwijderd

zodra ik me glazen bol gelijmt heb zal ik je de oplossing geven.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 17:59:
Hoi,
ik zit met een redelijk irrtant probleem. Ik heb een copperjet 816 modem met daaraan een sweex modem ja ik weet het, et is ook maar tijdelijk.
Nou hebbe 2 van de 3 computers in het netwerk gewoon de volledige download snelheid als ik iets download. Maar 1tje niet, vind het zelf ook heel raar want er staan nog haast geen programmas op. Ook geen firewall, zelfs die van windows niet. Alleen een antivirus (NOD32), ook heb ik al gekeken of ik eigenaardige dingen zag bij netwerkverbinding enzo maar niks gevonden.

Ik hoop dat jullie weten waar et aan zou kunnen liggen _/-\o_
Je zou wat standaard dingen kunnen controleren. Kabeltjes omwisselen, andere aansluiting op je sweex, mtu, 10/100 full/half duplex enz.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Misschien komt het juist doordat er geen firewall op zit...

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
probeer die ene pc eens alleen rechtstreeks op die modem...
wilt ie het 'dan' wel doen ? (de volle snelheid halen ?)

indien niet: zie tips hierboven....

indien wel: uwe sweex vervangen, mijn ervaring leer dat die het soms wel eens lastig krijgen met veel downloadende pc's eraan.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-04 10:01

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, wat heb je zelf al geprobeerd :?
Je zou inderdaad eens kunnen kijken of je kabel misschien brak is, je NIC settings wijzigen of misschien wel je NIC vervangen.
Een beetje eigen inzet tonen mag wel hoor :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.