Wanadoo Livebox Firewall uitschakelen!?

Pagina: 1
Acties:
  • 680 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ssilverhaze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-09-2025
Eindelijk na een netwerk kaart te hebben geregeld kan ik weer normaal internetten!!

Maar goed, mijn vraag:
in mijn Wanadoo Livebox zit dus een ingebouwde firewall, kan ik deze uitschakelen!? ik zou graag gewoon Zonealarm willen gebruiken ipv iets anders, werk er al 1,5 jaar mee en maar 1 probleem mee gehad dus goed zat :)
Hoe zet ik deze uit? hier heb ik wel de optie om poorten open te zetten zoals ik al voor uTorrent heb gedaan, moet ik dan gewoon alle poorten open zetten? (van 0 tot 99999) ??

http://img369.imageshack.us/img369/6408/naamloosow1.jpg

Gr Ssilverhaze

Verwijderd

Waarom hou je de Livebox firewall niet gewoon draaiende? Zie het gewoon als wat extra bescherming, echt last zul je er niet van hebben.

• Ssilverhaze
Hij blokkeerde mijn uTorrent al dus wie weet wat hij nog meer gaat blokkeren.. ik heb geen zin om straks als hij weer iets blokkeert uit te zoeken wat ik open moet gooien en wat niet terwijl ik met zonealarm altijd al genoeg bescherming heb gehad.

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:51
De livebox is een router standaard.
Ook al zet je de firewall uit, standaard weet de livebox dan niet naar welke pc het doorgestuurd moet worden.
Tevens had je dit ook wel hier kunnen vragen.
[Orange] ADSL Family+Telefonie ervaringen (Deel XII)

• Ssilverhaze
Ja dat is idd waar dat ik dat ook daar had kunnen vragen was ik ff vregeten toen ik dit poste volgens mij sorryy.
Maar uuhm wat gebeurt er dan als ik alle poorten op die livebox open doe? dan laat hij toch alles door behalve mijn zonealarm