We hebben hier thuis een mooie 2de hand ford mondeo gekocht, maar we vinden het spijtig dat er geen parkeersensoren insteken. Nu komt de tweaker in mij naar boven en ben ik eens aan het rondkijken of ik dat niet zelf kan inbouwen. Op farnell en conrad kom ik zo van die dingen niet direct tegen, en het velleman kitje lijkt mij ook niet echt wat ik wil hebben.
Nu wou ik mijn geluk eens proberen op ebay, en daar kan je als je zoekt op "parking sensor" veel van die dingen vinden voor iets van rond de 50€. De meeste van die dingen lijken uit hong-kong te komen.
Nu vraag ik mij af of er hier tweakers rondlopen die ervaring hebben met die dingen, of er hier al mensen zo'n systeem zelf geinstalleerd hebben, en van waar die kit dan kwam.
Alle info is welkom
Nu wou ik mijn geluk eens proberen op ebay, en daar kan je als je zoekt op "parking sensor" veel van die dingen vinden voor iets van rond de 50€. De meeste van die dingen lijken uit hong-kong te komen.
Nu vraag ik mij af of er hier tweakers rondlopen die ervaring hebben met die dingen, of er hier al mensen zo'n systeem zelf geinstalleerd hebben, en van waar die kit dan kwam.
Alle info is welkom