Tooltje om meetfrequenties in postcodegebieden weer te geven

Pagina: 1
Acties:

• Wilfred
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2022
Hmm Poging 2,....

Ik ben opzoek naar een kant en klare tool die ik ooit ergens heb gezien maar waarvan ik de naam niet meer weet...

Ik heb een hele lijst met items die aan een postcode hangen. Ik wil laten zien hoe vaak een item in een postcode gebied voorkomt aan de hand van een grafische weergave van Nederland Of een gedeelte van Nederland onderverdeeld in postcodegebieden.

Hoe vaker een postcode in een postcode gebied voorkomt hoe donkerder de kleur etc.

Ik zou het liefst een tool hebben die ik met behulp van Visual Basic of VBA kan besturen om vanuit Access een overzicht te maken.

Sign of my Time

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-07 17:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wat je hier omschrijft is geen development tool. Je omschrijft een stuk software dat een grafische weergave kan maken van een aantal statistieken aan de hand van een Access database. Je topic hoort derhalve niet hier thuis, maar eerder in Officesuites en -software of Client Software Algemeen. Omdat je het liefst een oplossing hebt die compatible is met Access kies ik vooralsnog voor OFF. :)

Overigens pas ik meteen even je titel aan. Dat je op zoek bent naar een tooltje is leuk, maar als je niet in je titel al vermeldt wat voor tooltje je zoekt, kun je niet echt op veel respons rekenen. ;)
Ik ben op zoek naar een kant en klare tool/OCX/DLL >> Tooltje om meetfrequenties in postcodegebieden weer te geven

DTE>>OFF

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Zoals in [WELKE TOOL] Vraagje al gezegd: [google=microsoft map] --> microsoft.com/mappoint :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)