Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-11 15:55
Beste tweakers,

Mijn pa heeft sinds eergisteren een garmin nuvi 300. We hebben hem 2e hands via marktplaats gekocht maar is in zeer goede staat. Het ding is geweldig, als die het doet tenminste.
Hij werkt perfect behalve het opladen werkt niet naar behoren. Wanneer de oplader erin gaat komt er een oplaadscherm op de nuvi tevoorschijn, dit scherm blijft aan staan, zelfs als ik de stekker er weer uit haal. Vanaf dat moment kan ik hem ook niet meer uitdrukken. De enige manier om het apparaat van dit scherm te halen is het aan te sluiten op mijn pc. Zodra ik hem uit de computer haal gaat ie wel weer naar het hoofdscherm en is de nuvi weer gewoon te bedienen. Het lijkt alsof deze actie het apparaat wakker schud.

Ik heb het apparaat geupdate naar de laatste versie. Iemand enig idee waar dit vandaan komt ?

Verwijderd

Klinkt als een accu-probleem. Deze al eens vervangen?

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-11 15:55
Ik weet het al. Ik heb de oplader van mijn telefoongebruikt en deze werkt perfect. Het verschil zit hem in de usb kabel. De lader die erbij zat bestond uit twee delen, stekker en usb kabel. De telefoonlader uit een deel. Wanneer ik de usb lader erin deed dacht ie dat ik hem aan de pc had aangesloten. Dan hoort ie namelijk zo'n scherm te krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door michielvz op 04-09-2006 17:44 ]