Toon posts:

Online pokeren voor mac osx

Pagina: 1
Acties:
  • 358 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nu ik overgestapt ben op mac osx kom ik tot de conclusie dat mijn opvulling voor de verveelmomenten een stuk lastiger wordt. Online pokersoftware wordt nou niet echt gemaakt voor de mac osx. Ik speelde altijd bij de pacific poker, die hebben een mac versie, alleen geeft deze erg veel problemen met het initialiseren van alle apple-java meuk. Dus dat werkt gewoon niet, maar ik ben vast niet de enige pokeraar met een apple, dus welke mogelijke pokersites zijn er nog meer voor ons? :)

Verwijderd

hehe, dit moet ik ook hebben. Pokeren is eigenlijk nog maar het enige dat ik op mijn oude laptopje doe :D

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2009 14:39 ]

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Holdempoker doet wel iets met mac.. zelf nog niet geprobeerd...

https://www.holdempoker.com/mac/

• Merijn70
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-01 19:40
(jarig!)
http://www.pokerroom.com doet het hier prima op een OSX machine ;)

Verwijderd

Topicstarter
Moet ik bij pokerroom perse met echt geld spelen, of kan je ook gewoon een oefenaccount aanmaken?

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:48

Bezulba

Formerly known as Eendje

full tilt doet het op de mac en dat werkt prima :)

blup

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04-2025
Dat pokeren onder de jeugd is echt iets van de laatste tijd volgens mij ? Al m'n klasgenoten spelen het, ik snap serieus niet wat er zo spannend aan is :D.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

D'r bestaat ook een variant, strippoker, en ze willen dat graag spelen en dan liefst niet verliezen? ;)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Gewoon even parallels installeren of Boot camp, dan kan je elke client spelen. Voor alleen Mac Os X is er Full Tilt met een echte client (erg netjes) en Pokrroom + al hun skin in de browser (werkt ook perfect).

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:04
iPoker kan het ook dacht ik :)

• Merijn70
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-01 19:40
(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 15:53:
[...]

Moet ik bij pokerroom perse met echt geld spelen, of kan je ook gewoon een oefenaccount aanmaken?
Nee je kan ook met "play money" spelen, jij krijgt dan 1000 (nep) dollars. :P

Verwijderd

Zoals hier boven reeds genoemd kun je gebruik maken van onderandere Full Tilt.
Voor dat Full Tilt met een mac client kwam was er echter al enige tijd een client van
GamesGrid (www.gamesgrid.com). Beide zijn het proberen waardt.

Verwijderd

Gamesgrid heb ik een tijd geleden geprobeerd, er waren daar toen nouwelijks speler en lelijke software, misschien dat het nu beter is...

Verwijderd

spam

[ Voor 104% gewijzigd door Daedalus op 17-09-2009 18:32 ]

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 13:56
Pokerstars is er ook voor de Mac.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Aangezien dit topic al uit 2006 is en het enkel door een spammer omhoog is geschopt, sluit ik dit topic. Mocht er iemand nog willen discussieren over online pokeren onder Mac OS X, kan hiervoor een nieuw topic aanmaken. Zeker omdat er in 3 jaar tijd het nodig is veranderd :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.