Domeinnaam met forwarding

Pagina: 1
Acties:

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:31
Ik ben druk bezig met het uitzoeken van een domeinnaam (.nl), die ook forwarding bevat (en als het kan ook mailaliassen die forwarden). Ik heb alleen nog wat vragen:

Met je een woonadres hebben in nederland, of is er alleen een adres nodig voor eventuele brieven o.i.d.? Met andere woorden, een factuuradres in het buitenland, en een correspondentieadres hier in Nederland.

Ik heb CCC hosting gezien, die heeft voor 7,50 per jaar ex BTW een .nl domeinnaam, en 2,50mb hosting (voor een index.html die forward oid) , forwarding en mailaliassen. De een zegt dat dit bedrijf goed is, de andere weer slecht. Iemand ervaring?

Andere optie is Meesterlijk. Voor € 15 ex BTW per jaar heb je .nl, forwarding en mailaliassen. Hier topervaring mee.

Eigenlijk is de keuze al op Meesterlijk, maar als je 7,50 per jaar kan besparen :+
Het gaat dus om bovenstaande vragen.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Arfman

Drome!

FWIW: Ik heb prima ervaring met yourhosting.nl. 2 euro per maand voor het domein, forwarding, dns beheer (ik geloof ongelimiteerd aantal subdomeinen die zself aan te maken/beheren zijn) en support.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• maarud
Arfman schreef op maandag 04 september 2006 @ 14:51:
FWIW: Ik heb prima ervaring met yourhosting.nl. 2 euro per maand voor het domein, forwarding, dns beheer (ik geloof ongelimiteerd aantal subdomeinen die zself aan te maken/beheren zijn) en support.
Ik wilde eigenlijk niet meer dan 15 euro (ex BTW , per jaar) uitgeven aan een abonnement. Ik host namelijk mijn site bij mijn ISP, en hoef dus alleen maar de domeinnaam door te linken.

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-02 21:51
kijk anders even op http://www.mijndomein.nl. voor 19 euro incl btw

• maarud
Ik denk at ik voor Webreus ga, 16,48 euro per jaar incl domeinnaam. 250 mb, 5gb dataverkeer, e-mail etc etc. Lijkt me een goeie deal, niet?