Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• NeORay
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11 16:25
hey mensen,

Ik vraag me al een tijdje af of er pda's/smartphones bestaan met een hdd(met 20gb of meer).
Ik heb al heel wat gezocht(lees: gegoogled) maar kan helaas niets vinden. Misschien dat ik verkeerd zoek..?

DIt lijkt mij bijzonder praktisch omdat ik graag een apparaat zou hebben dat mijn mp3-speler kan vervangen en daarnaast enige pda functionaliteit biedt.
(Het mooiste zou zijn als ik er dan ook nog mee kan bellen maar laat ik nog maar ff niet te veeleisend zijn :P)
Mp3 spelers zie je al met 60gb hdd enzo maar een pda met een dergelijke opslagcapaciteit heb ik volgens mij nooit voorbij zien komen. qua afmetingen e.d. lijkt me dhet tegenwoordig toch goed mogelijk..?

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
Klinkt bekend....er zijn al een aantal topics hier over...even zoeken?

Copy.com

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Is idd al vaker voorbij gekomen en tot dit moment (helaas) nog steeds niet beschikbaar...

Je kunt tot nu toe alleen mogelijkheid maken van extern geheugen wat kan oplopen tot een beperkt aantal GB

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:02
Er is wel een palm die 4GB heeft, maar dat is volgens mij de grootste.

• NeORay
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11 16:25
ja die van 4gb was ik idd al tegengekomen. Ik vind het alleen zo vreemd dat de pda's in verhouding met de mp3-spelers zo bijzonder weinig capaciteit blijven hebben..

edit: overigens had ik ook hier op t forum al gezocht of er al een topic over was.
de resultaten gingen echter over het algemeen over het aansluiten van een externe hdd op een pda of het betrof een oud erg topic.

[ Voor 39% gewijzigd door NeORay op 04-09-2006 14:49 ]