Ik heb een thinkpad die problemen geeft met het scherm. Nu geeft een externe monitor wel gewoon goed beeld, dus aan de chip ligt het niet. Nu kan ik een nieuwe kabeltje kopen dat tussen het mobo en het scherm komt te zitten voor 58,07, maar ik wil graag wel zeker weten dat het inderdaad het kabeltje is dat problemen geeft. Anders heb ik straks een duur kabeltje, waar ik niks mee kan (terugsturen kan niet).
het probleem is dat het scherm van de thinkpad allemaal rare strepen door het beeld gooit waardoor het scherm onleesbaar is. Nu was ik bij een laptop maak bedrijf en daar zei 1 persoon dat het mogelijk kortsluiting is in het kabeltje dat van het mobo naar het scherm loopt. Maar is het mogelijk om dit op een bepaalde manier te testen? dat het inderdaad het kabeltje is en niet het scherm zelf..
en zijn hier 2e hands adressen voor?
gegevens:
notebok: ibm thinkpad a21m.
type: 2628 GTG
zo ziet mn scherm er nu uit:
het probleem is dat het scherm van de thinkpad allemaal rare strepen door het beeld gooit waardoor het scherm onleesbaar is. Nu was ik bij een laptop maak bedrijf en daar zei 1 persoon dat het mogelijk kortsluiting is in het kabeltje dat van het mobo naar het scherm loopt. Maar is het mogelijk om dit op een bepaalde manier te testen? dat het inderdaad het kabeltje is en niet het scherm zelf..
en zijn hier 2e hands adressen voor?
gegevens:
notebok: ibm thinkpad a21m.
type: 2628 GTG
zo ziet mn scherm er nu uit:
[ Voor 5% gewijzigd door DeRooney op 04-09-2006 23:16 . Reden: foto toegevoegd ]