Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Momenten van de waarheid.

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Tja, daar zit je dan als systeembeheerder. Komt je chef binnen en vraagt me:"Wat zijn nou je momenten van de waarheid?". We zijn nu een maand verder, en meer als Uh enzo kan ik niet uitbrengen. Stabiliteit e.d. zijn geen goede antwoorden, je dient boven jezelf uit te stijgen, en daarmee en buitenproportioneel respect te verkrijgen. Wat moet je daar nou als antwoord op geven? Ik weet wel een stuk of 5 net-niet antwoorden, maar het houdt niet over. Met wat voor IT gebaseerde acties verkrijg je de situatie dat de "ontvanger" denk, "die is goed bezig" etc.
Wat denken jullie?

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
- Als servers uitvallen, en ze niet up willen komen
- Als gebruikers dingen slopen ("oeps...ik heb wat gewist....".database van 5 jaar pleite)
- Netwerk goed in elkaar zetten, zodat gebruikers geen last hebben van netwerk problemen
- Stoute mensen buiten houden
- Niemand horen klagen over wat-dan-ook (vooral deze).

en ik ben niet eens systeembeheerder.....

Copy.com

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
Tsja...misschien is ie net systeembeheerder, en weet ie niet helemaal wat ie moet doen....kan gebeuren, toch?

Copy.com

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 12:03
het is wel zo dat als er niets kapot is, dat je er een beetje voor jan eh doedel zit. wat je kunt doen is een back-up plan maken (als dat er nog niet is) voor áls bijvoorbeeld iets uitvalt, kapot gaat ed.
Dit weet je natuurlijk wel al systeembeheerder, maar zo kun je laten zien aan de baas dat jij ook nog eens procedures opgesteld hebt, 'just in case'.

you had me at EHLO

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:30

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik zou beginnen met vragen wat hij er nu precies mee bedoelt en of hij voorbeelden van zichzelf kan geven. Dit soort in het wild gestelde vragen vind ik zelf vrij loos. Je doet je werk goed of je doet het niet denk ik dan.

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:55

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

SmartDoDo schreef op maandag 04 september 2006 @ 13:55:
Ik zou beginnen met vragen wat hij er nu precies mee bedoelt en of hij voorbeelden van zichzelf kan geven. Dit soort in het wild gestelde vragen vind ik zelf vrij loos. Je doet je werk goed of je doet het niet denk ik dan.
Ahh, weer een middle-management-figuur op de cursus "communicatie & groepsgevoel" geweest. Dit hoort waarschijnlijk bij de workshop "je kwetsbaar op durven stellen", waarvan een fout antwoord ongetwijfeld terugkomt in je beoordelingsgesprek (niet antwoorden is sowieso fout). Loze vragen lijken soms wel een essentieel deel van de hippe, hedendaagse manager te zijn.

Sterkte ermee.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• Iblies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-02-2023
Hillie schreef op maandag 04 september 2006 @ 15:23:
... (niet antwoorden is sowieso fout)....
Net doen alsof je bezig bent, en later op terugkomen,
en het (standaard)antwoord ergens op internet zoeken. Zijn gewoon situaties waar je een eind aan moet brabbelen,
en beter goed voorbereid dan het ene halve antwoord naar het andere.

Geld eigenlijk voor iedereen,
beetje internet napluizen,
en niemand die je wat kan maken tijdens een beoordelingsgesprek. Antwoord naar model, niet naar waarheid, en je krijgt een voldoende.

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:52
Met wat voor IT gebaseerde acties verkrijg je de situatie dat de "ontvanger" denk, "die is goed bezig" etc.
Door te zorgen dat die ontvanger zijn werk zonder problemen kan doen? Oftewel, speel de systeembeheerder zoals het moet en zorg dat je aan alles hebt gedacht en dit ook geregeld hebt.

Daarna lekker onder zijn neus wrijven.

<gemeen>
Je kunt hem ook ff al zijn rechten/bestanden even 'ontnemen' en laten zien hoe een moment van de waarheid voelt :P
</gemeen>

• Mirreke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-12-2021

Mirreke

Winter Time

Ach je kan altijd de vraag nog krijgen op een sollicitatiegesprek:
"Met welk dier vergelijk je jezelf?? "

haha :)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry jongens, ik zit al 12 jaar in dit vak, en mag me supervisor/IT manager noemen over een netwerk van honderden PC's over 5-6 (internationale) vestigingen. Standaard zaken als "zijn werk goed doen" zijn het niet. Het gaat om een moment waardoor je in de ogen van een gebruiker excelleert. Een server online gooien is dit niet, dan zorg je alleen dat je je werk doet. De antwoorden zijn momenteel de antwoorden die ik zelf ook bedacht, maar niet toereikend zijn. Het zal meer iets in de trend zijn dat er een complex netwerk ligt, wat altijd en overal beschikbaar is, en dat de gebruiker dat o.e.o.a manier ervaart en respecteert? Het is maar een gok, als sb loop je tenslotte niet rond om dit soort vragen analytisch in te vullen.

• descon
  • Laatst online: 12-11 22:20
sariel schreef op maandag 04 september 2006 @ 13:49:
- Als servers uitvallen, en ze niet up willen komen
- Als gebruikers dingen slopen ("oeps...ik heb wat gewist....".database van 5 jaar pleite)
- Netwerk goed in elkaar zetten, zodat gebruikers geen last hebben van netwerk problemen
- Stoute mensen buiten houden
- Niemand horen klagen over wat-dan-ook (vooral deze).

en ik ben niet eens systeembeheerder.....
Dat zijn idd momenten van waarheid, goed reageerd op melden die een grote impact hebben. Systeembeheer is een ondankbare baan, mensen zien je alleen als het fout gaat.

• descon
  • Laatst online: 12-11 22:20
[...]

Ahh, weer een middle-management-figuur op de cursus "communicatie & groepsgevoel" geweest. Dit hoort waarschijnlijk bij de workshop "je kwetsbaar op durven stellen", waarvan een fout antwoord ongetwijfeld terugkomt in je beoordelingsgesprek (niet antwoorden is sowieso fout). Loze vragen lijken soms wel een essentieel deel van de hippe, hedendaagse manager te zijn.

Sterkte ermee.
Loze vragen kunnen soms meer inhoud hebben als je denkt. Lijkt me dat je in een verantwoordelijke baan als systeembeheerder toch wel je momenten moet weten waarop je moet pieken.

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Alle contacten met personen de afhankelijk zijn van de dienst die jij het bedrijf biedt, dat zijn je momenten van waarheid. Elk contact met een afnemer van de door jouw aangeboden dienst als zijnde systeembeheerder, is een moment van de waarheid, een moment om een goede indruk te maken op je "klant". Dat wil zeggen, wanneer je superieur een op Jan Carlson's werk geinspireerde training heeft gevolgd, en dat zit er dik in.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• weerdo
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
descon schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 09:05:
Lijkt me dat je in een verantwoordelijke baan als systeembeheerder toch wel je momenten moet weten waarop je moet pieken.
Elke systeembeheerder streeft ernaar om nooit te hoeven pieken of het 'ultieme moment van de waarheid' mee te maken. Dat betekent namelijk dat hij ergens anders iets verkeerds heeft gedaan.

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-11 15:13

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 07:35:
Standaard zaken als "zijn werk goed doen" zijn het niet. Het gaat om een moment waardoor je in de ogen van een gebruiker excelleert.
I disagree.

Op het moment dat je excelleert in de ogen van de gebruiker kan dat twee oorzaken hebben:

1 - Er is storing geweest die vlot en vakkandig opgelost is.

In dit geval ben je als beheerder al te laat geweest. Een goede beheerder had deze storing al vantevoren zien aankomen (door bv. goede monitoring) en had preventieve maatregelen genomen die de eindgebruiker niet opgemerkt had. Bijvoorbeeld buiten productie-tijd.

2 - Er is een spoedchange geweest, die in korte tijd geïmplementeerd is.

Dit duidt deels op een goed change-proces, en een combinatie van goede documentaties en procedures. Als aan deze randvoorwaarden voldaan is, is een change ook vlot te implementeren. Dat de change uiteindelijk goed en snel verloopt, komt natuurlijk doordat continue aan het change-proces en documentatie gewerkt (en verbeterd) word.

Ik neig persoonlijk meer naar een antwoord dat je 'continue' momenten van waarheid hebt. Deze momenten zorgen ervoor dat gebruikers je aanwezigheid niet opmerken :) Let er ook even op dat de vraagstelling het niet heeft over "momenten van waarheid voor eind-gebruikers", maar puur over "momenten van waarheid".

Wat zal je baas liever hebben? Dat je met een bezweet voorhoofd over de afdelingen rent om problemen op te lossen, of dat de gebruikers je totaal niet zien omdat alles prima draait?

Ik denk het laatste. En da's meteen ook het moeilijkste aan deze vraag, je bent snel geneigd om inderdaad de standaard dingen te gaan roepen.

[ Voor 8% gewijzigd door Question Mark op 05-09-2006 11:10 ]

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• Hillie

Hillie

Iemand die zaken verneukt, maar de bijbehorende crisis buitengewoon flitsend oplost valt over het algemeen positiever op dan de grijze muis die geen crisis veroorzaakt en ook niet op hoeft te lossen. Da's het nadeel van je werk altijd gewoon goed doen. ;)
Mirreke schreef op maandag 04 september 2006 @ 21:39:
"Met welk dier vergelijk je jezelf?? "

haha :)
"Nou, ik word vaak vergeleken met een bok, en dan met name z'n lul. Ik ben een ongelooflijke bokkelul."

"De gazelle, die als een razende wegrent voor dit gekke bedrijf."

"De teckel, ik ben namelijk een opgefokt blaffertje met een bek die ongeveer 100x te groot is voor z'n rol. Oppassen, want ik bijt je zo in je enkels."

"Een varken. Zo'n stinkende in de modder rollende. Je weet wel, zo een die een orgasme van 30 minuten heeft."

"De pijlstaartrog, die irritante figuren als Steve Irwin gewoon uit de weg ruimt en lof van gans het dierenrijk krijgt."

Man man man, dat soort vragen zouden mijn gevoel voor eigen glazen ingooien toch tot het uiterste tergen! ;)

• Question Mark

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Hillie schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 11:34:
Iemand die zaken verneukt, maar de bijbehorende crisis buitengewoon flitsend oplost valt over het algemeen positiever op dan de grijze muis die geen crisis veroorzaakt en ook niet op hoeft te lossen. Da's het nadeel van je werk altijd gewoon goed doen.
Toen ik nog 100 procent systeembeheer deed, heb ik ook wel eens grote storingen verholpen. Ik stapte helaas nooit onder luid applaus de serverruimte weer uit. Je blijft in de ogen van eindgebruikers toch altijd de %$%^^* die het in de eerste plaats "stuk gemaakt" heeft. :/

Natuurlijk heb je wel gelijk. Een goede beheerder / it-er valt alleen op doordat er dingen (verstoringen) niet gebeuren. Dan zul je al met goede periodieke rapportages over incidenten, changes en problems moeten aankomen om je te bewijzen.

Maar ook daar blijkt weer uit dat de vraagstelling krom is. Er zijn geen specifieke momenten als je je werk gewoon goed doet...

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Verwijderd

Topicstarter
Jongens, ik weet voldoende, als sb is het idd moeilijk om een dergelijk moment aan te geven, het kan niet in storingen oplossen zitten. Je doet dan gewoon je werk niet goed. Het moet uit de stabiliteit komen. Als mensen nog niet eens in de gaten hebben dat er een pakhuis aan servers in een achteraf kamertje staan. Misschien dat we ze daar maar eens binnen moeten laten kijken.

• MTWZZ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2021

MTWZZ

One life, live it!

offtopic:
[quote]
"Met welk dier vergelijk je jezelf?? "[/quote]

En? :P

Nu met Land Rover Series 3 en Defender 90

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-11 10:33
Dat de grootste bug tussen scherm en stoel zit :?

• Question Mark

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Dat zal ze nog niets zeggen.. Ze zien een hoop kasten met knipperende lampjes en that's it...

Je chef zal een managementfuncite hebben, hij heeft dan toch ook geen momenten van waarheid als hij zijn werk goed doet? Bij momenten van waarheid denk ik aan een voetbalspits die in blessuretijd de winnende goal maakt. Voor 'normale' beroepen zijn dit flauwekul uitspraken...

[ Voor 3% gewijzigd door Question Mark op 05-09-2006 13:18 ]

Verwijderd

Wat zijn dat voor vreemde vragen. Dat lijkt me echt een manager die het beste jongetje van de klas wil zijn.

Ik kan echt niets met zulke vragen, kom terzake denk ik dan. Wat vind je van je werk, wat mis je in je werk, wat zou je graag anders zien, zitten je nog zaken dwars, wat vind je van mij als manager, mis je nog kennis, enzovoorts. Daar kan je wat mee, daar kun je mee werken.

Een manager zou ook voldoende informatie tot zijn beschikking moeten hebben over de performance van zijn mensen, en dan kunnen dergelijke vragen ook over komen als een synische steek onder water.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 13:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Toch een leuke discussie dit! Hoe dat iedereen het weer anders invult, thanks voor de input. Wat ik zelf wel leuk, en sterk vondt, was het feit dat afgelopen week IBM mij opbelde, en dat ze liepen te verkondigen (een verkoper), dat hij momenteel niet bij zijn informatie kon omdat het systeem er uit lag. Ik ervaarde dat wel als een moment waarop ik dacht, tja dat gebeurt hier nou nooit... Sterk moment dus.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:43

Boss

+1 Overgewaardeerd

Als systeembeheerder zou je eigenlijk continu bezig moeten zijn om jezelf overbodig te maken.

Dus jou 'moment der waarheid' is het moment dat je niet meer nodig bent, en ze je alleen nog maar bellen als er echt spannende dingen moeten gebeuren.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Boss schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 13:54:
Als systeembeheerder zou je eigenlijk continu bezig moeten zijn om jezelf overbodig te maken.

Dus jou 'moment der waarheid' is het moment dat je niet meer nodig bent, en ze je alleen nog maar bellen als er echt spannende dingen moeten gebeuren.
en dan worde je weggesaneerd en het hele IT park beheer in handen gegeven van een of andere ICT dienstverlener :+

Ik weet t niet, maar ik denk niet dat ik dat als antwoord zou geven :p

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Boss

Boss

+1 Overgewaardeerd

Blijkbaar ben je dan een hele goede systeembeheerder en kan je zo door naar je volgende klus waar je natuulijk duurder bent geworden vanwege je geweldige trackrecord.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Question Mark schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 13:17:
Dat zal ze nog niets zeggen.. Ze zien een hoop kasten met knipperende lampjes en that's it...

Je chef zal een managementfuncite hebben, hij heeft dan toch ook geen momenten van waarheid als hij zijn werk goed doet? Bij momenten van waarheid denk ik aan een voetbalspits die in blessuretijd de winnende goal maakt. Voor 'normale' beroepen zijn dit flauwekul uitspraken...
Als je om 1 uur 's nachts begint de belangrijkste servers van het bedrijf te migreren en een rollback geen optie is.

En je dan om 6 uur 's ochtends eindelijk klaar bent en de kritische diensten het weer doen :)

Ja ja, dat was vannacht dus.. als het fout was gegaan zou ik nu tot mijn nek in de stront staan. Gelukkig niet in mijn eentje, maar daar wordt de stank ook niet minder van.

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Verwijderd

Topicstarter
Na enig doorvragen lijkt hij toch te willen weten waar je als systeembeheerder direct een moment van de waarheid beleeft. Dus toch op een redelijk laag niveau naar mijn indruk.
Wat zou je nog meer kunnen verzinnen als z.s.m. storingen oplossen, change management z.s.m. besprekingen zo slim mogelijk aanpakken etc. Het komt allemaal zo standaard op me over.

Verwijderd

" Nou, ik heb mijn salaris strook hier nog liggen. De waarheid kan hard zijn."

Op domme vragen geef je domme antwoorden..

• Boss

Boss

+1 Overgewaardeerd

Klinkt mij ook als een manager die te veel in het hippietijdperk is blijven hangen. Je hebt toch niet een baan gekozen vanwege de vele aantrekkelijke 'momenten van waarheid'?

Laat hem naar normale dingen vragen als 'ie wil weten of je het naar je zin hebt.

• Hillie

Hillie

Boss schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 15:48:
Klinkt mij ook als een manager die te veel in het hippietijdperk is blijven hangen. Je hebt toch niet een baan gekozen vanwege de vele aantrekkelijke 'momenten van waarheid'?

Laat hem naar normale dingen vragen als 'ie wil weten of je het naar je zin hebt.
Het probleem is: Er is veel middle-management, maar de top is slechts voor enkelen weggelegd. Er is een aardig segment dat denkt dat ze daar komen door het over een "andere" boeg te gooien, bijvoorbeeld met allerlei softe shit.

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11 13:24

Eijkb

Zo.

^^ With stupid. "Als mijn werk het toelaat ga ik psychologie studeren en dan kom ik er op terug, oke?"

Ik ben zelf al jáááren systeembeheerder (al dan niet grote systemen) en heb bij een bank gewerkt waar oponthoud erg veel geld kan kosten (aan bv. boetes van nederlandse bank). En dan praat je over werkzaamheden welke al dan niet tonnen kunnen besparen. Is dat dan een moment van de waarheid? Nou, voor ons meer dagelijkse kost en ik krijg het daar niet warm of koud van hoor. Denk dat je als systeembeheerder zo weinig mogelijk "momenten van waarheid" moet hebben. Blijf gewoon rustig en doe je werk naar behoren :+

Anekdote: Tijdens nachtdienst bij een grote Nederlandse bank kwam de directeur ICT binnen terwijl wij met 2 man net met onze beentjes op het buro een krantje zaten te lezen en restjes chinees weg werkte. Die vent schiet uit zijn slof over allerhande zaken die hem niet bevielen, korte samenvatting: Wij doen niets en wij kosten veel geld. Nu, heb even uitgelegd dat als wij wel hard aan het werk waren geweest, hij dan een probleem gehad zou hebben, daar we vooral probleem oplossend werk doen.

Sommige managers snappen gewoon niet goed wat ze uberhaupt managen. Managers zijn een noodzakelijk kwaad en die moet je eigenlijk gewoon gedogen. Niets meer en niets minder. Bedenk bij ieder contact met een manager dat hij vooral zijn eigen carriere managed en als jij daar de dupe van moet worden zal hij daar geen seconden van wakker liggen.

Edit: With stupid was bedoelt voor Gordijnstok, alhoewel ik het ook eens ben met de 2 daaropvolgend.

[ Voor 9% gewijzigd door Eijkb op 05-09-2006 16:27 ]

.

Verwijderd

Niet alle managers zijn evil O-) maar je hebt inderdaad mensen zitten op de verkeerde management posities die eigenlijk helemaal geen binding hebben met het vakgebied, dubbele agenda's bijhouden, en door hun eigen arrogantie geen flauw benul hebben waar het in de eigen organisatie toch zo fout gaat.

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:01

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Boss schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 15:48:

Hoewel dat natuurlijk wel een rol speelt, werk ik primair voor de centen, waarbij er het liefst aan een aantal voorwaarden gedaan moet worden. Alleen niet iets dat je op een sollicitatie / beoordelingsgesprek moet zeggen.

Wat dat betreft is het een raar wereldje. Vraag aan een sollicitant waarom hij nu voor jou bedrijf wil werken en hij zal zeggen dat het zo’n mooie organisatie is met een goed product en duidelijke managementstructuur blabla, terwijl we allemaal weten dat dat bedrijf het meest gunstige is wat betreft werk, prijs en afstand.

Je zult dan niet zeggen, ach, jullie zitten in de buurt, betalen goed en het werk is ook nog leuk, terwijl dat imo wel het meest eerlijke antwoord is.

Voor dit soort vragen geldt dan ook: Wat wil de vrager graag horen? En hem dat gewoon vertellen.

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-11 13:55
Laatst kreeg ik wel een leuk compliment wat de moeilijkheid hiervan heel mooi aangeeft. Ik had de directeur aan de lijn en kreeg ineens een compliment voor mijn werk. Ik was een beetje verbaasd en vroeg aan hem waar ik dat aan verdiend had. Bleek dat hij de avond ervoor op een bijeenkomst was geweest (met veel andere directeuren/ management mensen) en dat daar een gesprek was uitgelopen op het (niet) functioneren van de betreffende netwerken. Hij bedacht zich toen dat er bij ons de laatste jaren nooit meer een groot probleem was geweest.

Een moment van de waarheid is er dan ook niet imo voor systeembeheerders.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Sterkte ermee.
_/-\o_ inderdaad. Bij ons is die vraag 'wat is je droom over 5 jaar'. Heerlijk. En dan gewoon een super complex en vooral zweverig antwoord geven waar geen hond wat aan heeft. Al was het maar omdat niemand het wat aan gaat ;)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Durf duidelijke taal te vragen zou ik zeggen (nieuws: Word-plugin voorkomt wollig taalgebruik ICT'ers).

Wat je ook kunt doen is vragen naar het moment van de waarheid van je manager zelf. Ik ben benieuwd of hij er zelf wel over nagedacht heeft.

• Hillie

Hillie

OzBoz schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 18:58:
_/-\o_ inderdaad. Bij ons is die vraag 'wat is je droom over 5 jaar'. Heerlijk. En dan gewoon een super complex en vooral zweverig antwoord geven waar geen hond wat aan heeft. Al was het maar omdat niemand het wat aan gaat ;)
Hahahaha, als ik die vraag beantwoord, dan is m'n rol daar meteen uitgespeeld, omdat duidelijk wordt dat ik me hier niet eeuwig rond zie lopen. ;)

En ja, er zijn dus nog altijd bedrijven waar men ervan overtuigd is dat de werknemers dat willen. Het gros wil dat ook, vooral de makke schapen en grijze muizen.

Pagina: 1