Hey,
Ik zal eventjes snel zoveel mogelijk informatie geven omtrent het probleem.
Mijn computer zag er zo uit bij aankoop, in elkaar gestoken.
Microsoft Natural Ergonomic Keyboard 4000
1x LEVICOM 450w Visiblepower
Logitech G5 gaming laser mouse - Special Edition
Sapphire X550 256 tvo dvi pci-e hs
WD 250Gb 7200rpm 8Mb cache SATA/300
Recom (CASE) RC-BD Silver (2jr)
Samsung (MON) 20" TFT (6ms) 205BW (3jr) (Scherm is momenteel nog een gewone 17" maar 20" is onderweg)
Asus (MB) SAM2 (PCI-e) M2N-E (2jr)
AMD AM2 Athlon 64 X2 3800+ (2.0GHz) 1MB Boxed (Dual-Core)
2 x Apacer DDR2-667 PC5300 1024MB
Dit systeem heeft nooit gewerkt, in het boekje van ASUS stond dat met mijn type van RAM het moederbord alleen kon werken met 4 Ramlatjes.
Dus ik naar de winkel, 2 Latjes bijgekocht. Dat heeft niets opgelost.
Ondertussen had ik al een nieuw Moederbord en nieuwe 3D-Kaart besteld.
Ondertussen steken deze nieuwe onderdelen erin:
1 x MSI GeForce 7600-GS TD 256MB PCI-X
1 x MSI AM2 K9N Platinum (nForce570 Ultra)
1 x Philips DVD-RW 16Speed Lightscribe Retail
1 x Logitech Boxen 2.1 Z-2300 400 Watts
1 x Cooldrive 4
In de hoop dat dit het probleem zou oplossen. Dit is wel gelukt, sindsdien heb ik geen problemen meer gehad, van Bluescreens en dergelijke. Tot ik met een nieuwe probleem kwam te zitten. De PC sloeg volledig af toen ik probeerde 5 Bestanden te downloaden met Rapidget ( een progje van Rapidshare ). Geen bluescreen en geen problemen met direct opnieuw op te starten.
Temperatuur komt nooit boven de 40° dus dat is (volgens mij) zeker niet te warm.
De 2 Extra ramlatjes steken er (nog) niet in omdat dit moederbord er problemen mee gaf, eerst eventjes bios upgrade en dan komen die er ook wel in.
Ik heb 2 Besturingssystemen eropstaan namelijk: Windows XP Pro x64 en Windows 2003 Server (Hacked Version).
Bij alle 2 de besturingssystemen Slaagt hij af op het moment dat ik gegevens wil kopieren van mijn andere Computer naar deze nieuwe computer.
Wat kan dit probleem veroorzaken?
(Moest er nog meer informatie nodig zijn, gewoon vragen)
U bent in ieder geval al hartelijk bedankt om mijn probleem nog maar te lezen.
Groetjes,
Mike
Ik zal eventjes snel zoveel mogelijk informatie geven omtrent het probleem.
Mijn computer zag er zo uit bij aankoop, in elkaar gestoken.
Microsoft Natural Ergonomic Keyboard 4000
1x LEVICOM 450w Visiblepower
Logitech G5 gaming laser mouse - Special Edition
Sapphire X550 256 tvo dvi pci-e hs
WD 250Gb 7200rpm 8Mb cache SATA/300
Recom (CASE) RC-BD Silver (2jr)
Samsung (MON) 20" TFT (6ms) 205BW (3jr) (Scherm is momenteel nog een gewone 17" maar 20" is onderweg)
Asus (MB) SAM2 (PCI-e) M2N-E (2jr)
AMD AM2 Athlon 64 X2 3800+ (2.0GHz) 1MB Boxed (Dual-Core)
2 x Apacer DDR2-667 PC5300 1024MB
Dit systeem heeft nooit gewerkt, in het boekje van ASUS stond dat met mijn type van RAM het moederbord alleen kon werken met 4 Ramlatjes.
Dus ik naar de winkel, 2 Latjes bijgekocht. Dat heeft niets opgelost.
Ondertussen had ik al een nieuw Moederbord en nieuwe 3D-Kaart besteld.
Ondertussen steken deze nieuwe onderdelen erin:
1 x MSI GeForce 7600-GS TD 256MB PCI-X
1 x MSI AM2 K9N Platinum (nForce570 Ultra)
1 x Philips DVD-RW 16Speed Lightscribe Retail
1 x Logitech Boxen 2.1 Z-2300 400 Watts
1 x Cooldrive 4
In de hoop dat dit het probleem zou oplossen. Dit is wel gelukt, sindsdien heb ik geen problemen meer gehad, van Bluescreens en dergelijke. Tot ik met een nieuwe probleem kwam te zitten. De PC sloeg volledig af toen ik probeerde 5 Bestanden te downloaden met Rapidget ( een progje van Rapidshare ). Geen bluescreen en geen problemen met direct opnieuw op te starten.
Temperatuur komt nooit boven de 40° dus dat is (volgens mij) zeker niet te warm.
De 2 Extra ramlatjes steken er (nog) niet in omdat dit moederbord er problemen mee gaf, eerst eventjes bios upgrade en dan komen die er ook wel in.
Ik heb 2 Besturingssystemen eropstaan namelijk: Windows XP Pro x64 en Windows 2003 Server (Hacked Version).
Bij alle 2 de besturingssystemen Slaagt hij af op het moment dat ik gegevens wil kopieren van mijn andere Computer naar deze nieuwe computer.
Wat kan dit probleem veroorzaken?
(Moest er nog meer informatie nodig zijn, gewoon vragen)
U bent in ieder geval al hartelijk bedankt om mijn probleem nog maar te lezen.
Groetjes,
Mike