Ik ben bezig met een onderzoek hoe ik het beste via een draadloze manier televisie op mijn computer kan krijgen.
Mijn huidige televisie staat beneden gewoon met een normaal casema abbo via de kabel. Nu kan ik alleen door een digitale ontvanger aan te schaffen digitale televisie krijgen. Is het ook mogelijk op digitale televisie op mijn computer te krijgen. Op mijn computer zit een scart aansluiting. Weet alleen niet of het mogelijk is om deze te gebruiken.
Dit zijn de specificaties:
• TITANIUM MD 8386
• Processor 640 met HT-Technologie
• 2MB L2 Cache, 800 MHz FSB
• 1024 MB, DDR 400 MHz
• ANALOGE Stereo-TV
• ATI Radeon X740 XL
• 320 GB, 8MB Cache harde schijf
• 16x Dual Layer, Multi-Standard DVD-/CD-Brander
• 16x DVD-ROM
• geintegreerde WLAN 54 MBit/s
• Bluetooth
• Geïntegreerde 9 in 1 USB 2.0 kaartlezer
• 6x USB 2.0
• 2x FireWire
• 8 Kanaals Intel®
High Definition Audio
• 56K V.9x PCI Data Fax Modem
• Fast Ethernet 10/100 MBit/s
Mischien zijn ook ook nog anders mogelijkheden die beter werken. Ik hoor het graag. heb alleen niet de mogelijkheid om het via de kabel te doen.
Alvast bedankt,
Guus
Mijn huidige televisie staat beneden gewoon met een normaal casema abbo via de kabel. Nu kan ik alleen door een digitale ontvanger aan te schaffen digitale televisie krijgen. Is het ook mogelijk op digitale televisie op mijn computer te krijgen. Op mijn computer zit een scart aansluiting. Weet alleen niet of het mogelijk is om deze te gebruiken.
Dit zijn de specificaties:
• TITANIUM MD 8386
• Processor 640 met HT-Technologie
• 2MB L2 Cache, 800 MHz FSB
• 1024 MB, DDR 400 MHz
• ANALOGE Stereo-TV
• ATI Radeon X740 XL
• 320 GB, 8MB Cache harde schijf
• 16x Dual Layer, Multi-Standard DVD-/CD-Brander
• 16x DVD-ROM
• geintegreerde WLAN 54 MBit/s
• Bluetooth
• Geïntegreerde 9 in 1 USB 2.0 kaartlezer
• 6x USB 2.0
• 2x FireWire
• 8 Kanaals Intel®
High Definition Audio
• 56K V.9x PCI Data Fax Modem
• Fast Ethernet 10/100 MBit/s
Mischien zijn ook ook nog anders mogelijkheden die beter werken. Ik hoor het graag. heb alleen niet de mogelijkheid om het via de kabel te doen.
Alvast bedankt,
Guus