Moderators NOS op vakantie?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik heb zo'n beetje naar alle 3 de moderatoren een mail gestuurd met een vraag, maar nog geen reactie ontvangen, meestal is een beetje tweakert wel aanwezig op zijn mail en krijg ik respons binnen een dag.

Vandaar mijn vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:02
"en krijg ik respons binnen een dag"... Je vergeet alleen te melden hoe lang je nu gewacht hebt.

Ook modjes hebben een prive-leven buiten GoT, en het _is_ net weekeind geweest...

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wanneer heb je gemaild?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

omdat je naar alle 3 gemailed heb, hebben ze het als spam gekwalificeerd en dus maar weggegooit :)

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4RTiN
Gisterochtend om 11.20 uur heb ik 1 mailtje gestuurd aan Wilke, toen dacht ik later dat hij eventueel op vakantie of een weekendje weg was, dus voor de zekerheid ook naar de 2 andere moderators gestuurd om een uurtje of 16.22 uur. Als ze allemaal toevallig een weekendje weg zijn, geen probleem ik heb daar alle begrip voor, je moet ook je vrije tijd buiten de deur spenderen ;-)

Dit is geen aanval ofzo hoor, maar ik wil graag antwoord zodat ik eventueel een nieuw topic daar mag aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Gisteren op zondag hadden ze andere dingen te doen en nu zijn ze aan 't werk? Kweenie hoor, maar een beetje reeel blijven mag ook wel :+

Bovenstaande is uiteraard slechts een voorbeeld, maar toch..

Oh en als je dit topic start voor een antwoord zonder dat je de oorspronkelijke vraag stelt, tja, dan kun je net zo goed op een email terug wachten :+

[ Voor 47% gewijzigd door Osiris op 04-09-2006 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Je vergeet even 1 ding
meestal is een beetje tweakert wel aanwezig op zijn mail en krijg ik respons binnen een dag.
Niet alle moderators zijn, zeker rond het weekend, heel veel aanwezig :) En die aanwezigheid heeft ook met mail te maken. Als je dus op zondagochtend mailt, als iedereen nog lekker in z'n nest ligt of aan het bijkomen is van een zwaar nachtje uit, kan een reactie wat langer duren dan doordeweeks, zeg maar :) Daarnaast kan het best zijn dat ze even onderling overleggen, waardoor het wat langer duurt.

Oftewel, geduld is een schone zaak ;)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zondagmiddag / avond. Sja, leven > GoT :+

Ik zal in het crewforum even een linkje geven naar dit topic maar ben nu niet echt geschokt door een enorme laksheid qua reageren ;)

Overigens is een mail aan alle moderators eenvoudiger te doen naar nosmods@tnet

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4RTiN
@ FJK, geen probleem van mijn kant, bedankt voor je bijdrage, goede tip trouwens van dat email-adres! Reden van mijn weinig geduld hebben is dat die server eigenlijk echt klaar moet, en ik zit helemaal vast! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:20
M4RTiN schreef op maandag 04 september 2006 @ 10:59:
Gisterochtend om 11.20 uur heb ik 1 mailtje gestuurd aan Wilke, toen dacht ik later dat hij eventueel op vakantie of een weekendje weg was, dus voor de zekerheid ook naar de 2 andere moderators gestuurd om een uurtje of 16.22 uur. Als ze allemaal toevallig een weekendje weg zijn, geen probleem ik heb daar alle begrip voor, je moet ook je vrije tijd buiten de deur spenderen ;-)

Dit is geen aanval ofzo hoor, maar ik wil graag antwoord zodat ik eventueel een nieuw topic daar mag aanmaken.
Er is ook een adres nosmods at tweakers.net, dat gaat naar ons allemaal :)

Maareh, je voorgaande topic was sowieso niet gesloten, maar als je nu meer informatie hebt is het waarschijnlijk handiger om inderdaad gewoon een nieuw te openen.

Anders gaan mensen maar weer reageren op oude berichten etc. ;)

P.S. Overigens zit ik inderdaad niet de hele zondag achter de computer. Verbazingwekkend misschien, maar toch is het zo 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Wilke op 04-09-2006 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wilke schreef op maandag 04 september 2006 @ 15:33:
[...]
P.S. Overigens zit ik inderdaad niet de hele zondag achter de computer. Verbazingwekkend misschien, maar toch is het zo 8)7
Pas maar op om dit te melden, voor je het weet wordt je uit de T.net-crew gegooid !!! >:) :P

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Lijkt me ook weer duidelijk zo voor M4RTiN :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.