Toon posts:

Ervaring Mijn Webwinkel 4 pro en Shopfactory

Pagina: 1
Acties:
  • 875 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben nu stage aan het lopen. En moet op mijn stage aan een project werken.
Het project is het maken van een webshop voor het bedrijf.
Nu heb ik niet zoveel tijd voor het maken van een webshop ( 4 tot 6 weken).

Ik heb wat informatie gezocht op internet en zit te twijfelen tussen 2 pakketten.

- Mijn Webwinkel 4 pro
- Shopfactory International

Ik heb voor een webshop pakket gekozen omdat het minder werk is dan zelf met scripts enz. te gaan werken.

Het gaat erom dat de webshop goed functioneert het hoeft niet zo speciaal te zijn. Ze gaan vooral merchandising spullen verkopen van Fendt, Merlo, MF, Krone enz.

De webshop moet ook veilig zijn.

Graag zal ik jullie ervaringen horen met deze pakketten. Of welk pakket jullie zullen kiezen.

• Renumeration
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-01 21:21
oscommerce???? 8)7

vast wel gevonden via google of iets??? |:(

Specs

Verwijderd

Topicstarter
Oscommerce heb ik ook gevonden, maar daarmee moet je denk ik meer zelf doen dan met Mijn Webwinkel 4 pro en Shopfactory.

Omdat ik een goed onderzoek moet doen van het bedrijf, zou ik graag reacties van andere mensen willen hebben. Zodat ze overtuigt kunnen worden.

Informatie heb ik genoeg.

Zou graag wat ervaringen willen horen.

Verwijderd

klinkt alsof je je huiswerkopdracht Door GoT wil laat maken

Verwijderd

pakketten genoeg. plus wat is dr moeilijk aan een php servertje met mysql database? heb in een tijd van 6 weken een webshop vanuit 0 op moeten bouwen voor een school opdracht. in m'n eentje. is ook gelukt. ok, ik had een klein beetje script kennis dr voor.
zie het als een uitdaging! heel leerzaam.

Verwijderd

Topicstarter
Hoezo?

Jullie hoeven niks voor mij te maken. Ik wil alleen reacties van andere mensen.
Dus gewoon de positieve en negatieve dingen horen zodat we over 2 weken een keuze kunnen maken welk pakket we moeten nemen.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:07

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Je bent dus niks zelf aan het ontwikkelen? Dat is opzich prima maar dan zit je topic nu niet op de juiste plek aangezien het hier om het zelf ontwikkelen van oplossing gaat.

Daarnaast verwachten we dat als je een topic als dit opent je zelf vooronderzoekt hebt gedaan, en als je dat al gedaan hebt, wat je dan hebt onderzocht, wat de uitkomsten ervan zijn en waarom je denkt nog extra advies nodig te hebbe. Pure ervaringen topics zien we hier in PRG liever niet. Vandaar dat ik nu je topic sluit.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.