Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

fout bij converteren xvid

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
kan er mij iemand helpen ,
divx & avi bestanden kan ik zonder problemen converteren met winavi converter
maar als het een xvid bestand is valt hij altijd in alarm.
iemand een idee waaraan het kan liggen
moet ik misschien ergens nog een codec installeren
heb er al van koepi :?

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:31

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ik herken je probleem zo niet... probeer eerst eens je codics opnieuw te installeren en dan de convert-software. Soms wil dat helpen.

Wat wil je met de software doen, anders kun je misschien virtualdub gebruiken oid :)

EDIT: Welkom op GoT uiteraard!

[ Voor 36% gewijzigd door Michael Knight op 04-09-2006 08:50 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Allereerst welkom op GoT. Hoewel het moeilijk is te zeggen of dit topic in Audio, Video & HiFi of Client Software Algemeen hoort, is het zeker dat het niet in Portable Media Devices past. Als je na een tijdje zoeken nog niets weet, mag je daar een nieuw topic openen. Geef dan wel wat meer informatie. Wat voor foutmelding geeft hij bijvoorbeeld en welke versies gebruik je. Anders kunnen we je nauwelijks helpen aangezien we niet met je mee kunnen kijken. Ook is het handig je doel te vermelden zodat we ook kunnen proberen een alternatieve oplossing te vinden. Succes. :)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.