Toon posts:

Raar propbleem nieuwe TFT samsung 920N

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Ik heb hier nieuw een Samsung 920N staan.

Wou hem net aansluiten en aandoen maar gaf na het aansluiten van voedingskabel en verbindngskabel geen beeld, ook het LEDje gaf helemaal niks aan. Ik dacht dus meteen dat ie kapot was een baalde al meteen behoorlijk.. tot iemand anders die verbindngskabel eruit trok... opeens sprong de waarschuwing ,iets van "check connection cable", door het beeld.

Las al dat er bij sommige van samsung een powerknopje zit.. maar bij deze niet te vinden.

Wat denk jij, meteen maar terugsturen, wat kan het anders zijn?

Normaal is monitor aansluiten helemaal geen werk, maar dit is wel een erg vaag probleem, aangezien hij wel die waarschuwing geeft.

thanks!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2006 23:51 ]

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Dus je krijgt de monitor niet aan als de signaalkabel is aangesloten?

Andere PC geprobeerd? Pennetje(s) in kabel verbogen?

Je moet niet dronken dat ik denken ben.
What seems to be the officer, problem?
Waar is de brand, meester?

Verwijderd

Topicstarter
CodeCaster schreef op zondag 03 september 2006 @ 23:52:
Dus je krijgt de monitor niet aan als de signaalkabel is aangesloten?

Andere PC geprobeerd? Pennetje(s) in kabel verbogen?
Ja, anders pc geprobeerd.. ook niks. Zoals ik al zei heb ik hier een 930BF staan... die heeft zon groen LEDje rechtsonderin. Dat lijkt die 920N ook te hebben... maar die brand niet of geeft geen kick.. Kabel zou ik nog moeten nakijken.

Bedankt.

Verwijderd

probeers op een andere pc an te sluiten. 'T zou ook videokaart kunnen zijn. Als ie dat bericht geeft: check de vga/dvi kabel dan werkt de monitor wel gewoon lijkt me.

edit:

ben traag merk ik.....met typen wel te verstaan dank u !

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2006 00:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
hehe :D. Heb ook al een ander scherm geprobeert werkt wel op die videokaart.. staat vast dat t aan het scherm ligt... denk ik.

bedankt voor je meedenken iig!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2006 23:59 ]