Acer 1916As restart om de zoveel tijd

Pagina: 1
Acties:

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-07 23:51
Ik heb hier een Acer 1916 As staan, die het schijnbaar nogal grappig vind af en toe op zwart te springen. Vervolgens komt het Acer logo weer te voorschijn en start hij weer opnieuw op. Dit gebeurd vrij vaak.. Toch zeker 10x per uur en soms meerdere keren achter elkaar.. Ik heb zelf al de kabels gecontroleerd, daar ligt het niet aan. De videokaart werkt ook goed want op een andere monitor heb ik daar geen last van. Zijn er meer mensen die last hebben (gehad) van dit probleem?

_@/'

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

RMA aanvragen bij Acer. Is een bekend probleem waar een oplossing voor is (nieuwe firmware).

Hoe ik dat weet? Ik ben Acer dealer en heb er 10 retour gekregen van klanten en allemaal waren 1916's. Een mailtje richting Acer meldde me het bovenstaande.

Acer helpdesk: 0900-2020767 (10ct p/min)

:)

[ Voor 10% gewijzigd door max op 04-09-2006 00:30 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Sjaakmeister
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik zit dus met hetzelfde probleem, alleen bij mij is het iets minder frequent: de ene keer 1 keer per uur, de andere keer doet ie het gewoon wel een hele dag.

Een RMA aanvragen bij Acer, kan dat direct, of moet dat via de winkel waarbij je hem hebt aangeschaft ??

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45
Sjaakmeister schreef op maandag 04 september 2006 @ 08:51:
Ik zit dus met hetzelfde probleem, alleen bij mij is het iets minder frequent: de ene keer 1 keer per uur, de andere keer doet ie het gewoon wel een hele dag.

Een RMA aanvragen bij Acer, kan dat direct, of moet dat via de winkel waarbij je hem hebt aangeschaft ??
Dat kan direct via bovenstaand nummer van Acer :)