Geachte mede-tweakers...
Ik heb de (tijdelijke) luxe dat ik 2 internetverbindingen heb.. 1 kabel van @home, en 1 ddsl verbinding van KPN.
Ik heb een stand-alone pc met XP SP2 home edition.
De 2 netwerkkaarten:
- "Broadcom NetXtreme Gigabit Ethernet 100 mbps", gekoppeld aan @home
- "Intel(R) PRO/100 VE Network Connection", gekoppeld aan kpn.
Is het mogelijk om deze 2 verbindingen te koppelen zodat ik een hogere snelheid krijg?
Ik heb deze 2 verbindingen al werkend gekregen via een netwerkbrug.
Maar het lukt me niet om deze gecombineerd te krijgen.
Het lijkt er op dat de snelheid afhankelijk is van welke netwerkkaart ik het 1e toevoeg aan de brug(als ik eentje uitschakel en daarna inschakel, lijkt hij de verbinding te pakken van de connectie die altijd al aanwezig was. Dit kan ik zien omdat de verbinding van KPN 2 mbit lager is.
Wat me opvalt is dat de secundaire connectie helemaal geen pakketjes ontvangt, en heel weinig verstuurt.
Heb op google en op het forum hier wel wat gevonden, maar dit gaat meestal icm een netwerk.
Wie kan me helpen?
Alvast bedankt...
Ik heb de (tijdelijke) luxe dat ik 2 internetverbindingen heb.. 1 kabel van @home, en 1 ddsl verbinding van KPN.
Ik heb een stand-alone pc met XP SP2 home edition.
De 2 netwerkkaarten:
- "Broadcom NetXtreme Gigabit Ethernet 100 mbps", gekoppeld aan @home
- "Intel(R) PRO/100 VE Network Connection", gekoppeld aan kpn.
Is het mogelijk om deze 2 verbindingen te koppelen zodat ik een hogere snelheid krijg?
Ik heb deze 2 verbindingen al werkend gekregen via een netwerkbrug.
Maar het lukt me niet om deze gecombineerd te krijgen.
Het lijkt er op dat de snelheid afhankelijk is van welke netwerkkaart ik het 1e toevoeg aan de brug(als ik eentje uitschakel en daarna inschakel, lijkt hij de verbinding te pakken van de connectie die altijd al aanwezig was. Dit kan ik zien omdat de verbinding van KPN 2 mbit lager is.
Wat me opvalt is dat de secundaire connectie helemaal geen pakketjes ontvangt, en heel weinig verstuurt.
Heb op google en op het forum hier wel wat gevonden, maar dit gaat meestal icm een netwerk.
Wie kan me helpen?
Alvast bedankt...
Just a simple thought....