Tipje: Photoshop CS2 voor half geld (tot 11 sept)

Pagina: 1
Acties:
  • 317 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:12
Remy liet me weten dat FGW wel een goede plek was om dit even te posten, dus bij deze.

Adobe heeft nu een aanbieding waarbij je PS CS2 met 50% korting kan kopen als je in het bezit bent van PS elements. Ik ben een gebruiker van PSE 4 en ik kreeg die aanbieding te zien in het programma. Op de adobe website (de nederlandse adobe shop, niet de amerikaanse) zou ik dan moeten aangeven dat ik PSE bezit (volgens mij vragen ze niet naar een bepaalde versie) en moet ik mijn PSE serial ingeven. Dan kan ik PS CS2 kopen voor €415,31. De aanbieding geldt tot 11 september

Je kan de aanbieding hier vinden.

PSE kan je al krijgen voor 5 tientjes, dus je kan op die manier behoorlijk besparen op de aanschaf van CS2. Ook krijg je PSE 2 bij heel wat apparatuur (zit bijvoorbeeld ook bij mijn Canon 8400F scanner), dus mischien heb je er al een exemplaar van liggen.
Lijkt me dus een prima mogelijkheid om relatief betaalbaar aan Photoshop te komen :)

Ikzelf ga btw niet overstappen :P PS-elements bevalt me veel te goed. Al die extra knopjes in CS2 zijn me veel lastig :+

• kdbruin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-10-2025
Het kan alleen nog goedkoper. Je kunt via EBay een oude versie van Photoshop in combinatie met de CS2 upgrade bestellen. Kosten ongeveer 300 euro en dit is volledig legaal.