Ik ben nu ongeveer een jaar werkzaam voor een grote IT detacheerder. Op dit moment zit ik nog steeds op mijn eerste opdracht. Deze zou eerst 2 maanden duren, maar omdat de klant zeer tevreden over mij is wordt dit steeds verlengd. Nou hoor ik echter van alle kanten om mij heen dat het verstandiger is om juist zeer veel verschillende opdrachten te doen, en dat ik beter aan mijn manager een nieuwe opdracht kan vragen.
Zelf heb ik het bij deze opdracht wel naar mijn zin, leuke collega's, goed te bereizen en redelijk afwisselend werk en hoef ik niet per see weg, al sta ik tegen een andere opdracht ook niet negatief.
Enig idee waarom er dan toch (bijv. door mijn oude baas) wordt aangegeven dat het verstandig is om andere opdrachten te gaan doen?
Zelf heb ik het bij deze opdracht wel naar mijn zin, leuke collega's, goed te bereizen en redelijk afwisselend werk en hoef ik niet per see weg, al sta ik tegen een andere opdracht ook niet negatief.
Enig idee waarom er dan toch (bijv. door mijn oude baas) wordt aangegeven dat het verstandig is om andere opdrachten te gaan doen?
[ Voor 6% gewijzigd door dyna18 op 03-09-2006 19:42 ]