[PSX] aansluiten op tv via coax?

Pagina: 1
Acties:

• vuurfreter
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-06-2024
Ja ik weet t de psx is al oud. Maar ik heb m gekregen van kennissen die er niks meer mee deden en ik had voor hun wat klusjes gedaan.

Het probleem:

Ik heb de kabel erbij met de tulpstekkertjes. Deze kan ik aan de zijkant van de tv beneden erinstoppen en het werkt. Nu heb ik boven een tv waar ik die tulpstekkertjes niet op aan kan sluiten. Dus zou je kiezen voor scart. Maar er zit ook geen scart aansluiting op :(. Het enige wat ik heb is een coax aansluiting.

Nu heb ik rondgezocht op internet maar ik vind alleen scart oplossingen. Weet iemand of het mogelijk is (en zo ja hoe en wat kost het) om de psx aan te sluiten op mijn tv boven. Waar dus alleen de coax aansluiting opzit.

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-10 21:42

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Ik kan zo snel ook geen COAX-adapter vinden voor de PSX, maar wel een hele hoop VGA-boxen. Als je er zo een neemt, kan je je PSX gewoon op een monitor aansluiten.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

Zijn kabels voor te koop. voordeel is dat de ps1 en 2 dezelfde aansluiting gebruiken.
ik zou zeggen kijk eens bij de Mediamarkt of Bart Smit.
of hier http://cgi.ebay.nl/PLAYST...ZWD2VQQrdZ1QQcmdZViewItem

[ Voor 35% gewijzigd door mikenl op 03-09-2006 17:11 ]

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

• vuurfreter
Ik zou zeggen heel erg bedankt voor de tips!
ik ga morgen hier eens een aantal zaken bellen voor zo'n kabel.
Nogmaals bedankt

• lamko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-10-2024
Ben ik nou verkeerd of kan je m ook gewoon met een scartblokje met tulp aansluitingen erop aan je vcr hangen.Moet je het wel toevallig net hebben liggen dan moduleert namelijk de vcr mooi het signaal voor coax gebruik.

And this !! Is to go even further beyond!!!

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

lamko schreef op zondag 03 september 2006 @ 17:26:
Ben ik nou verkeerd of kan je m ook gewoon met een scartblokje met tulp aansluitingen erop aan je vcr hangen.Moet je het wel toevallig net hebben liggen dan moduleert namelijk de vcr mooi het signaal voor coax gebruik.
Hmm.. volgens mij kan dat inderdaad ook wel gewoon. :>

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:31

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ga op zoek naar een 'PSX RFU-adapter'... Kun je er geen vinden, zoek er dan een voor de PS2, die heeft namelijk dezelfde aansluitingen :)

Een gameshop als NEDGAME of REPLAY kan je er vast wle aan helpen :)

EDIT:

Dixons heeft ze zelfs nog in het standaardassortiment, gewoon even een winkel opzoeken dus!
http://dixons.nl/De_onlin...pter.7020622/default.aspx

[ Voor 37% gewijzigd door Michael Knight op 03-09-2006 18:04 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• vuurfreter
@lamko
De vcr staat beneden in de huiskamer. En mijn tv staat boven dus dat is niet echt een handige oplossing ;)

@Michael Knight
dank voor de tp

Ik ben vanmiddag bij de REPLAY in Den Bosch geweest. Daar heb ik zo'n RFU adapter gehaald en het werkt. Iedereen bedankt voor het meedenken.
Pagina: 1