/dev/null
Is dat zo'n probleem dan? met deze post breng je het wel onder ongewenste aandacht ?
< dit stukje webruimte is te huur >
aex351 schreef op zondag 03 september 2006 @ 16:35:
Is dat zo'n probleem dan? met deze post breng je het wel onder ongewenste aandacht ?
ik maak er alleen melding van om te voorkomen dat er misbruik gemaakt van zou worden
/dev/null
Mevrouw Schröder was een 95 jaar oude vrouw die onderhand al meer dan 20 jaar dood is, misschien is het dus niet eens een echt emailadres?
The devil is in the details.
De naam van de crewlid vertoont wel een aardige overeenkomst andersHahn schreef op zondag 03 september 2006 @ 16:46:
Mevrouw Schröder was een 95 jaar oude vrouw die onderhand al meer dan 20 jaar dood is, misschien is het dus niet eens een echt emailadres?
/dev/null
Hmm ja, inderdaad
Maar bij 'Mevrouw Schröder' denk ik (en ik ben vast niet de enige) gelijk aan Rietveld-Schröderhuis.
The devil is in the details.
Misschien had je beter Caroline zelf kunnen mailen. Dan had dit niet "bekend" hoeven worden en kon ze zelf het adres verwijderen / blurren.
Ik heb dr iig nu een mailtje gestuurd hierover, dus denk ik dat ze sneller op de hoogte is gesteld.
Ik heb dr iig nu een mailtje gestuurd hierover, dus denk ik dat ze sneller op de hoogte is gesteld.
Aangepast. Mocht Caroline - om wat voor reden dan ook - dit teruggedraaid zien, dan moet ze even opnieuw printscreenen
ingejanse.nl: dingen die ik doe
Pagina: 1