Ik wou net F.E.A.R gaan spelen met mijn nieuwe p.c om eens uit te testen wat deze kan. De test van FEAR doorstaat hij supergoed op de hoogste specs. Ik superblij en ga gelijk spelen. Na zeg maar 10 minuten krijg ik een heel raar, vervormd beeld en iets over de de VPU recover van ATI en sluit FEAR af. Mijn bureaublad kan ik daarna gewoon goed blijven zien. Soms is het zo erg dat mijn videokaart opeens geen signaal meer tijdens het gamen geeft volgens mij monitor. Terwijl de kaart net een paar dagen jong is. De kaart voelt dan wel superwarm aan.
Ik heb FEAR ook al geprobeerd te spelen om 'medium', maar dat maakt geen verschil. Nog steeds valt deze uit.
Specs computer:
E6600 + Big Typhoon
Asus P5B Deluxe
Raptoxx 550W voeding
2GIG DDR2 CORSAIR PC5400
2x 120MM fans van Nexus, 1 airflow in, 1 airflow uit (uit is bij de GRAK, om de warme lucht uit te blazen)
Sapphire X1900XT
3x HD 300GIG (2x IDE, 1x SATA -> OS).
Nieuwe drivers (volgens mij) van de ATI site gedownload, heb het ATI Catalyst control center. Daar staat dat de kaart bijna 70 graden werd toen deze net uitviel.
Iemand misschien enig idee hoe ik dit kan oplossen of waar het aan ligt?
Ik heb FEAR ook al geprobeerd te spelen om 'medium', maar dat maakt geen verschil. Nog steeds valt deze uit.
Specs computer:
E6600 + Big Typhoon
Asus P5B Deluxe
Raptoxx 550W voeding
2GIG DDR2 CORSAIR PC5400
2x 120MM fans van Nexus, 1 airflow in, 1 airflow uit (uit is bij de GRAK, om de warme lucht uit te blazen)
Sapphire X1900XT
3x HD 300GIG (2x IDE, 1x SATA -> OS).
Nieuwe drivers (volgens mij) van de ATI site gedownload, heb het ATI Catalyst control center. Daar staat dat de kaart bijna 70 graden werd toen deze net uitviel.
Iemand misschien enig idee hoe ik dit kan oplossen of waar het aan ligt?