Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Norton verlopen

Pagina: 1
Acties:
  • 365 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een volledig legale Norton Anti-Virus 2005.

Kreeg dus een melding dat ie binnenkort verlopen zal zijn. Vindt het een beetje een duur grapje om elk jaar geld neer te leggen voor een nieuwe. Heb er immers al voor betaald.

Kan wel proberen te herinstalleren maar vrees dat ie het een en ander in het register achter laat en dat dat dus niet gaat werken.
Kan natuurlijk heel Windows XP er af gooien en opnieuw installeren maar daar heb ik eerlijk gezegd niet zo'n zin in, moet ik alle programma's en zo weer opnieuw installeren.

Vroeg me af of het mogelijk is om handmatig iets te doen (iets uit het register verwijderen) zodat als ik hem herinstalleer dat Norton niet ziet dat er eerder een Norton op deze PC is geweest.

• ripperke
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-10 15:37

ripperke

w00t!

Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 15:11:
en de rest van je verhaal is een vraag hoe je van iets legaal naar iets illegaal gaat :+
lees de FAQ even ;)

If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO/WASSUP

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
dat heeft geen enkele nut, je kunt dan gewoon niet meer updaten.

• Martijnc
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:19
Norton removal tool?
Will SymNRT work for you?
SymNRT will remove these--and only these--Norton programs:
  • Norton AntiVirus 2004/2005
  • Norton AntiVirus Professional 2004
  • Norton AntiVirus 3, 5 and 10 User Pack 2004/2005
  • Norton SystemWorks 2004/2004 Professional Edition
  • Norton SystemWorks 2005/2005 Premier edition
  • Norton Password Manager 2004
  • Norton Internet Security 2004/2005
  • Norton Internet Security 5 and 10 User Pack 2004/2005
  • Norton Personal Firewall 2004/2005
  • Norton AntiSpam 2004/2005
  • Ghost 2003 or Ghost Version 9.0

Verwijderd

Geloof niet dat dit het soort vragen zijn dat we beantwoorden op GoT...

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-11 17:00

Quintus

Eg wel! Dus....

Denk dat het dan registerpluizen gaat worden en dat is mij nog nooit gelukt. Norton is erg hardnekkig.
Ik heb wel een andere tip
Om deze reden die jij noemt maak ik altijd met imageprogramma (die niet verloopt na een jaar) een Image van de verse windowsinstallatie met geinstalleerde programma's en installeer pas daarna norton anti virus/systemworks of whatever.
Dan kun je simpelweg na het verlopen van norton de image terugzetten en norton opnieuw installeren.
Ten overvloede.
Wel er voor zorgen dat er geen bestanden op je windowspartitie staan die niet weg mogen

Unknown

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:37
Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 15:11:

Kreeg dus een melding dat ie binnenkort verlopen zal zijn. Vindt het een beetje een duur grapje om elk jaar geld neer te leggen voor een nieuwe. Heb er immers al voor betaald.
Je hebt waarschijnlijk betaald voor <insert periode>. Wil je gratis, dan pak je er één die gratis is. Of één die onbeperkt is.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Koop een andere viruscanner, norton is de meest verschrikkelijke van allemaal.

Schaf bijvoorbeeld: E-Trust aan. Hiermee kan je onbeperkt updaten, dus niet elk jaar een nieuwe versie kopen. Kost ongeveer 25 euro en zuipt geen geheugen net zoals norton dat wel doet.

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11 23:45

JdM

Humbled

STIMPPYYY schreef op zondag 03 september 2006 @ 15:19:
Koop een andere viruscanner, norton is de meest verschrikkelijke van allemaal.

[....].
Wat een onzin :| , voldoende geheugen in je PC stoppen will do the trick. Ik gebruik al jaaaaaren Norton, superprogramma is het :Y

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:26

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

TS, je koopt inderdaad de eerste maal het antivirus pakket, maar omdat deze zeer vaak geupdate dient te worden heb je als het ware ook een abonnement voor een jaar op deze update's nodig. Dit laatste zit bij de prijs inbegrepen. Wanneer dir abonnement na een jaar verlopen is, dien je opnieuw te betalen voor een volgende jaar. Wanneer jij dingen gaat doen zodat je huidige pakket zonder abo. toch deze update's binnen gaat krijgen dna maak jij van je Legale Anti Virus pakket een illegale versie, zoals reeds gezegd.
JdM schreef op zondag 03 september 2006 @ 15:22:
[...]
Wat een onzin :| , voldoende geheugen in je PC stoppen will do the trick. Ik gebruik al jaaaaaren Norton, superprogramma is het :Y
Onzin? Was het maar onzin, Norton Anti Virus is een van de zwaarste meest recource slurpende Anti Virus pakket dat ik ken. Zelf gebruik ik McAfee, deze neemt ook wel het een en ander aan recourses, maar Norton slaat echt alles.

[ Voor 31% gewijzigd door _Dune_ op 03-09-2006 15:28 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:26

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

oeps sorry, wrong button...

[ Voor 96% gewijzigd door _Dune_ op 03-09-2006 15:27 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
De oplossing is al diverse malen gegeven volgens mij: als je van een betaalde service gebruik wil maken, moet je betalen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.