Toon posts:

MacBook Pro 17" samen met Wireless Mighty Mouse

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.... ff een kort vraagje.
Sinds kort heb ik een MacBook Pro 17".....gaaf ding zeg.
Een maand na de aanschaf hiervan heb ik een Wireless Mighty Mouse meegenomen vanuit de USA.
WMM werkt prima maar ik heb regelmatig problemen dat de muis niet gedetecteerd wordt als ik de MacBook aanzet.

Ik weet niet of er een opstartvolgorde voor is...eerst WMM aan en daarna MacBookPro, of anders om eerst MB-Pro en daarna de WMM.

Als de muis niet gedetecteerd is kan die wel opnieuw gekoppeld worden door de bluetooth connectie uit te zetten op de MB-pro, en daarna opnieuw aan te zetten.....deze heeft 'm dan binnen 1 sec gevonden.

De vraag is dan ook........
1. Heeft iemand anders hier ook problemen mee.
2. Is er een opstartprocedure voor de bluetooth connectie...eerst de MB-Pro en dan WMM.
3. Doe ik iets anders verkeerd ?

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Bij mij is het zo dat het weinig uitmaakt. Het duurt enkele seconden voordat mijn WMM gevonden is. En klikken helpt bij mij ook wel eens om de WMM gekoppeld te krijgen.
Overigens doe ik meestal eerst Bluetooth MBP aan en dan pas de muis. Tegen de tijd dat ik de muis dan weer op tafel heb liggen is de verbinding er al.

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Je moet even met de muis klikken om te koppelen. Alleen bewegen is daar niet voldoende voor. Verder heb ik niet een volgorde van aanzetten. Zowel als ik mijn mac eerst of mijn muis eerst aan zet, werkt het normaal (na een klik dus).

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.