Sony DSC-W30 > zoomen werkt niet goed meer

Pagina: 1
Acties:

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Ik heb al 2 maanden een Sony DSC-W30 Digitale camera en hij wekrte perfect sinds gisteravond. Elke keer als ik probeer in te zoomen komt ie niet verder dan 1.7x en als ik dan probeer terug te zoomen of verder te zoomen lukt dat niet. Op een gegeven moment kapt ie dr mee en komt ie met de melding dat ik de power van mn camera moet uitschakelen en daarna weer in moet schakelen.
Als ik dat gedaan heb en probeer in te zoomen krijg ik exact dezelfde probleem. Weet iemand wat er mis is en of het te fixen valt?

Bvd!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01 14:03

Zoefff

❤ 

Heb je al iets geprobeerd met een nieuwe accu / batterijen? Het kan natuurlijk een stroomprobleempje zijn vanwege een (inmiddels) gare accu.

En al contact opgenomen met Sony Nederland? Wellicht weten zij meer :)

Klein titelfixje btw, "Probleem met Sony DSC-W30" is natuurlijk niet echt beschrijvend ;)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Een gare accu kan het toch niet zijn? ik heb hem namelijk pas 2 maanden en volgens mij ligt het niet aan de accu. maar ik zal zometeen wel bellen, bedankt!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:50
Op naar Sony in Badhoevedorp ben ik bang...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-01 22:59
ik heb nooit echt goede ervaringen met sony accu's gehad...

mijn P50, P10 en een W50 van een vriend van me, allemaal accu's naar de klote.

accu van de P50 werd na zo'n 5 maanden al brak en kon niet meer dan 10 foto's schieten dan is die al leeg, maar gelukkig kon die camera AA batterijen gebruiken, dus even weer een jaartje vooruit mee kunnen gaan

de P10 werd de indicatie-geval kapot. bij een volopgeladen accu knippert dat "low battery" ding heletijd midden in het scherm terwijl die nog makkelijk 2 uur door kan gaan met fotograferen.

de W50 precies probleem als de P10

heb ik pech met Sony of zijn die accu's gewoon zo?