Toon posts:

Newsgroup berichten ontvangen in mailbox

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet niet of dit bericht ook echt in deze sectie thuishoort, maar ik ga maar van start:

Via Outlook Express haal ik momenteel newsgroup berichten binnen van diverse Microsoft nieuwsgroepen. Graag zou ik deze berichten ook in mijn webmailbox (van Planet) willen ontvangen.

Natuulijk kan ik, behalve via Outlook Express, ook via de webpagina van Microsoft die nieuwsgroepen bekijken maar dat is niet wat ik wil.

Nu kan ik natuurlijk thuis mijn pc aan laten staan en een automatic forward zeten op alle berichten die ik binnenkrijg en afkomstig zijn van die Microsoft nieuwsgroepen, maar dan moet thuis mijn pc dus aan staan en Outlook Express dus gestart zijn (anders werkt die forward dus niet).

Is er een manier om de berichten van de nieuwsgroepen (die ik nu met Outlook Express binnen haal), in mijn emailbox van Planet af te laten leveren?

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:21

Boss

+1 Overgewaardeerd

Nee, dat kan niet zonder zelf ergens een computer / server te hebben staan die dat voor je doet. 'Het internet' heeft in ieder geval geen standaard mogelijkheden om nieuwsgroups via mail te lezen.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Most Usenet newsgroups do not correspond to any mailing list, so the
conventional answer to this question is "no" for most groups. However,
there are some newsgroups that are gatewayed to mailing lists. For a
list of them, see the "List of Active Newsgroups" or the "Mailing Lists
Available in Usenet" postings in news.lists.misc.
Bron