Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[pw] foute prijs aangegeven

Pagina: 1
Acties:

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:53

EnnaN

Toys in the attic

Topicstarter
ik vroeg me al af waarom ik voor " 1GB PC3200 DDR2 ECC Reg. CL3 (Kingston KVR400D2R3/1G) " maar 50 hoefde te betalen volgens de PW, maar dat is ook niet zo als ik het goed zie:

pricewatch: 1GB PC3200 DDR2 ECC Reg. CL3 (Kingston KVR400D2R3/1G)

op de site blijkt het hier om 256 te gaan als ik niet nog te slaperig ben om dit te parsen.

sig

Verwijderd

Fixed (voor nu) :)

• EnnaN

EnnaN

Toys in the attic

Topicstarter
nu ben ik dus nog steeds op zoek naar mem, en tot mijn grote verbazing kan ik weer voor 49 euro bij interngeheugen.com een reepje "1GB PC3200 DDR2 ECC Reg. CL3 (Kingston KVR400D2R3/1G) " kopen!

behalve dan: niet. dit krijg ik er wel voor: Kingston 256MB PC2-3200 400MHz DDR2 Registered ECC CL3 DIMM

volgens mij heb ik het idd gefixed gezien toen floppus het meldde, maar het is nu iig weer terugherverheranderd.

offtopic:
en ik iedere keer weer hopen goedkoop geheugen gevonden te hebben

sig

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Verwijderd, echter kun je dergelijk meldingen beter via het meldpunt aan ons doorgeven
Ik heb een fout in de Pricewatch gevonden!

Fouten in de Pricewatch, zoals verkeerde prijzen, dubbele producten, verkeerde verzendkosten, enzovoorts, kun je het beste melden door eerst op het prijs-edit-knopje ( Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/edit.gif ) te klikken en vervolgens het alert-knopje ( Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/pw/alert.gif ) te gebruiken om een admin te waarschuwen. Deze meldingen komen dan in het zogenaamde Pricewatch Meldpunt, alwaar een van de frontpage admins de melding zal bekijken en verwerken. Hierdoor houden wij een schone en jullie een actuele Pricewatch. Een topic openen is ook een optie, maar liever alleen voor structurele zaken, niet voor enkele foutjes.
Daar kunnen we de fout beter bekijken en sneller oplossen. :)

• EnnaN

EnnaN

Toys in the attic

Topicstarter
dammit ik zuig. excuus!
maar dit is nogal een hardnekkige zie ik, want weder. het lijkt wel een persoonlijke queeste van mij, maar dat valt wel mee hoor...

ik kan trouwens alleen 'verwijderen' en 'bedrijfsgegevens onjuist' doen met die alert knopjes lijkt?

sig

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Achter 'verwijderen' en 'bedrijfsgegevens onjuist' staat ook nog de link: 'Hier aangeven.' waarmee je een melding voor de FPA'S kunt achterlaten.

• Ghosty J
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:53

Ghosty J

Asus

mag je een bedrijf verwachten dat hij tegen de pricewatch prijs moet leveren ? >:)

pricewatch: 1GB x 2 (2GB) PC6400 DDR2 CL4 (Corsair, TWIN2X2048-6400C4PRO)

Verwijderd

Aangezien meestal geldt prijswijzigingen en 'druk'fouten voorbehouden: Nee, dat gaat je niet lukken ;)

Ik heb het juiste ID even gekoppeld:
pricewatch: 512MB x 2 (1GB) PC6400 DDR2, CL4 (Corsair TWIN2X1024-6400C4)

Bedankt voor de melding.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:18

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Lol, die van de TS staat er weer in voor €49 :+

[ Voor 53% gewijzigd door Angeloonie op 18-09-2006 17:09 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Verwijderd

Omgekoppeld naar het juiste ID:
pricewatch: 256MB PC3200 DDR2 ECC Reg. CL3 (Kingston, KVR400D2R3/256)

Nou zou het toch... :+

• EnnaN

EnnaN

Toys in the attic

Topicstarter
niet dus...

ik heb maar even op report gedrukt dacht ik zo

sig

• EnnaN

EnnaN

Toys in the attic

Topicstarter
is er ook een policy voor herhaalde offenders? kennelijk werkt reporten niet of maar tijdelijk, want elke keer komt hij weer terug....

sig

Verwijderd

Ik meld deze aan voor verdere opvolging.

Wat betreft policy, maatregelen en dergelijke doe ik geen uitlatingen. Je moet trouwens ook bedenken dat het in vrijwel alle gevallen niet expres gebeurt; als je als winkel duizenden producten in je lijst hebt staan, en de meeste automatisch koppelt, dan kan je dat nooit allemaal overzien. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2006 07:49 ]

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
EnnaN schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:08:
is er ook een policy voor herhaalde offenders? kennelijk werkt reporten niet of maar tijdelijk, want elke keer komt hij weer terug....
Rapporteren werkt prima hoor - en de prijs wordt op dat moment ook verwijderd. Als de fout echter niet bij ons, maar bijv. in de database van de winkel zit, komt de fout inderdaad keer op keer weer terug. Zoals Floppus uitlegt is daarbij in de meerderheid geen sprake van kwade opzet (of een 'offender' ;)), maar is een en ander gewoon het gevolg van het feit dat sommige zaken tegenwoordig volautomatisch plaatsvinden - en dus even de winkel verzoeken om de gegevens aan zijn kant te corrigeren. :)

• EnnaN

EnnaN

Toys in the attic

Topicstarter
ow, maar een policy kan ook zijn dat er bv vanuit tweakers een melding naar de winkel gaat over het foutje.... of juist vanuit de ontdekker. of vanuit weet ik veel :)

ik bedoelde niet direct het peleton hoor ;D

sig

Pagina: 1