Haha. Daar is ie weer. Ik heb net twee reepjes besteld voor 270 piek per stuk... Dus het kan wel...
Wat moet je nou met 512MB intern geheugen man?
Kan wel, want bij Aragorn (Eindhoven) is hetzelfde geheugen f 295,=. Dit komt door de computerbeurs in Eindhoven en is nog deze week geldig. Ga zo'n reepje bij Aragorn kopen (ik woon dan ook in Eindhoven) en heb dan geen portokosten.
Mezelf voorbereiden op de volgende versie van windows.
Hmmm, maat van me heeft laatst 256MB PC133 goed werkend Infineon geheugen weten te bemachtigen voor f0,-
Zag ie tijdens de HCC op de grond liggen
Zag ie tijdens de HCC op de grond liggen
Het is lekker goed kop, heb nu ook 512 MB, is altijg goed.Op maandag 29 januari 2001 16:27 schreef Duderuud het volgende:
Wat moet je nou met 512MB intern geheugen man?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
256mb is al meer dan zat hoor...128mb eigenlijk al als je alleen een beetje games speelt en internet...
Ben anti-swapOp maandag 29 januari 2001 17:33 schreef Duderuud het volgende:
256mb is al meer dan zat hoor...128mb eigenlijk al als je alleen een beetje games speelt en internet...
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Je bedoelt op de grond qua
*stoot*
Ohw kijk, een heel reepje 256MB SDRAM! *pak op* [praat mode] ik gevonden dus ik houden! [/praat mode].
Zoiets?
*stoot*
Ohw kijk, een heel reepje 256MB SDRAM! *pak op* [praat mode] ik gevonden dus ik houden! [/praat mode].
Zoiets?
Intentionally left blank.
Als je photoshop, imageready en dreamweaver tegelijk open hebt staat... dan is die 512 geen overbodige luxe hoor!
Verwijderd
Swappen doet je pctje toch wel, hoeveel geheugen je der ook in heb zitten, met 256 meg kan je nog een joekel van een swapfile krijgen,.........
Ben ook van mening dat boven de 256meg echt geen ruk uitmaakt. Zal eerder trager en minder stabiel worden als je je pc uitrust met veel verschillende plankjes geheugen en de kans is groter ook dat je er een "tragere" tussen krijgt die de rest dus trager maakt of dat er eentje tussenzit die net effe niet helemaal lekker is. Zit je je maanden rot te zoeken waar die blauwe schermpies nou vandaan komen................. blabalablabalbaa
Ben ook van mening dat boven de 256meg echt geen ruk uitmaakt. Zal eerder trager en minder stabiel worden als je je pc uitrust met veel verschillende plankjes geheugen en de kans is groter ook dat je er een "tragere" tussen krijgt die de rest dus trager maakt of dat er eentje tussenzit die net effe niet helemaal lekker is. Zit je je maanden rot te zoeken waar die blauwe schermpies nou vandaan komen................. blabalablabalbaa
FF een vraagje, is Infineon geheugen altijd 2-2-2 ? (tenminste die 256mb 133mhz)
b.v.d
b.v.d
nee, niet altijd.
maar win2000 kan goed met geheugen overweg... en dan heeft meer geheugen echt wel nut hoor! En zoals ik al zei. Is ook als voorbereiding voor de volgende versies van windows
maar win2000 kan goed met geheugen overweg... en dan heeft meer geheugen echt wel nut hoor! En zoals ik al zei. Is ook als voorbereiding voor de volgende versies van windows
Kijk, ik heb ook nog een vraagie:
Ik had eerst 128mb PC100 (merk X)geheugen, toen kwamen de HCC dagen dus had ik er een 128mb PC133 (merk X) geheugen plankje bij gekocht. Nou zie ik dat die Infineon stuff opeens zo goedkoop is, en dan denk ik 'zal ik mijn 2 verkopen en zo'n infineon halen?' Want ik heb het gevoel dat vooral dat laatste plankje niet van geweldige kwaliteit is!
Maar heeft dit zin, of heb ik er niks aan (peformance boost ofzo). Dan kan ik hem natuurlijk op 133mhz laten lopen + een paar vage, waar ik niets van snap CAS latencies verhogen naar 2-2-2, kan dit of niet? Ik weet dat het in C!T stond, maar dat ben ik alweer vergeten|:(...
Heeft het dus echt zin, dat merk geheugen, of kan ik beter deze reepjes erin houden. Misschien maar voor een jaar, want misschien heeft in 2002 iedereen wel de Euro's gezien, en allemaal DDR geheugen. Ik wil ook nog een G450, dus ik wil het wel zeker weten, of geheugen en ff'n langer wachten, of de G450. Anyone?
Ik had eerst 128mb PC100 (merk X)geheugen, toen kwamen de HCC dagen dus had ik er een 128mb PC133 (merk X) geheugen plankje bij gekocht. Nou zie ik dat die Infineon stuff opeens zo goedkoop is, en dan denk ik 'zal ik mijn 2 verkopen en zo'n infineon halen?' Want ik heb het gevoel dat vooral dat laatste plankje niet van geweldige kwaliteit is!
Maar heeft dit zin, of heb ik er niks aan (peformance boost ofzo). Dan kan ik hem natuurlijk op 133mhz laten lopen + een paar vage, waar ik niets van snap CAS latencies verhogen naar 2-2-2, kan dit of niet? Ik weet dat het in C!T stond, maar dat ben ik alweer vergeten|:(...
Heeft het dus echt zin, dat merk geheugen, of kan ik beter deze reepjes erin houden. Misschien maar voor een jaar, want misschien heeft in 2002 iedereen wel de Euro's gezien, en allemaal DDR geheugen. Ik wil ook nog een G450, dus ik wil het wel zeker weten, of geheugen en ff'n langer wachten, of de G450. Anyone?
ik heb laatst nog bij MyCom voor fl 170,- 2x 128mb pc133ram gekocht en natuurlijk chipset Infineon, 1tje was van Apacer.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
en dat geheugen maar niet verwisselen? Maar zou ik er echt een peformance winst uithalen, of zit het op een minimale snelheid winst? Gaan de prijzen binnenkort eigenlijk nog stijgen? (van geheugen natuurlijk)?
Pagina: 1