Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

N35 , met Tomtom Geen satelliet verbinding.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ,

Ik heb sinds kort een N35 van Acer , Mooi apparaatje , Alleen krijg ik in Combinatie met Tomtom 5.21 geen verbiding via GPS.
Hij ziet wel 7 satellieten maar het signaal is te krap voor tomtom om er iets mee te doen.

* Waarschijnlijk gaat het met een Losse GPS antenne wel werken , Alleen ben niet van plan weer € 50.00 uit te geven.

Heb meerder instellingen geprobeert , Niets helpt.

Iemand hier enig ide ?

Mvg .

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-11 16:22
Het draait bij mij gewoon probleemloos.
Heb je wel de TomTom GPS Update geinstalleerd? Anders duurt een fix krijgen een eeuwigheid.
Heb nu een "koude" fix in ongeveer 1 a 1,5 minuut.
Moet nog steeds sneller kunnen naar mijn weten, maar goed, die Acer is niet de snelste PDA, dus wellicht dat het daar aan ligt.

Systemspecs

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor snelle reactie ,

Waar haal ik die gps update ?

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:57

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

http://www.google.nl/sear...8&q=TomTom%20GPS%20Update

Overigens, leg je pda ergens buiten neer, loop weg, en kom na een half uur terug. Wedden dat je dan wel een fix hebt?

Wise enough to play the fool

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al geprobeert , Net niet genoeg ontvangst , 3 sat's zitten bij vol , alleen krijg net niet genoeg signaal ,
Het is niet echt de bedoeling voordat ik ga rijden een half uur op tomtom moet wachten , want dan kan ik net zo goed het grote straat woorden boek mee nemen :P

Tomtom site beetje half down ?

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij die fix ook mailen ?

Mvg
Pagina: 1