Al een tijdje zit ik met het volgende probleem:
Zodra ik een spel of 3Dmark start krijg ik na enkele tellen gekleurde stippen te zien, deze nemen het hele beeld over. Ook veranderen de punten van kleur en vorm waardoor je als het ware een volledige schem met zigzag gekleude puntjes heb. De muis verandert in een grote vierkante blok met verticale strepen erin. Na ongeveer 15 sec. reboot het systeem zich.
Ik heb mijn oude GF2 erin gepropt en daar heb ik het probleem niet mee.
Heb inmiddels verschillende drivers geprobeerd, en onnodige zaken uit de pc gehaald, maar dat mag allemaal niet baten. Iemand suggesties wat ik nog kan doen (behalve nieuwe vidkaart kopen)
Specs
2x MP1800+
Iwll MPX2
2 GB PC2100 ECC DDR ram (2x 512MB Corsair 1x 1GB Kingston)
Geforce 4400 ti (Asus)
Maxtor 250GB 16MB ATA
Philips Sonic Edge 5.1
Antec NeoHE 430 Watt
4x ACE led casefan
Zodra ik een spel of 3Dmark start krijg ik na enkele tellen gekleurde stippen te zien, deze nemen het hele beeld over. Ook veranderen de punten van kleur en vorm waardoor je als het ware een volledige schem met zigzag gekleude puntjes heb. De muis verandert in een grote vierkante blok met verticale strepen erin. Na ongeveer 15 sec. reboot het systeem zich.
Ik heb mijn oude GF2 erin gepropt en daar heb ik het probleem niet mee.
Heb inmiddels verschillende drivers geprobeerd, en onnodige zaken uit de pc gehaald, maar dat mag allemaal niet baten. Iemand suggesties wat ik nog kan doen (behalve nieuwe vidkaart kopen)
Specs
2x MP1800+
Iwll MPX2
2 GB PC2100 ECC DDR ram (2x 512MB Corsair 1x 1GB Kingston)
Geforce 4400 ti (Asus)
Maxtor 250GB 16MB ATA
Philips Sonic Edge 5.1
Antec NeoHE 430 Watt
4x ACE led casefan