Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• turbopinda
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-12-2024
Ik heb een vraag. Ik heb een MDA vario met pocket internet totaal. Dus een continue GPRS verbinding.

Nu wil ik een MIO c210 of c510 kopen. MAAR ik wil ook graag TMC voor alternatieve routes als er ergens een file is. Moet je daarvoor perse een extra antenne kopen, of is dat ook mogelijk via je mobiele internet verbinding en bluetooth??

Hoop dat iemand het weet.. kan ook radio streamen (om de 5 min bufferen..) maar kan kennelijk wel een radiosignaal ontvangen via pocket internet totaal (of kan het ook gewoon via gprs..)

(kweet het.. ben een leek)

;)

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Je haalt inderdaad een paar dingen door elkaar, maar over het algemeen snap je het volgens mij wel :)

Tomtom download TMC info via GPRS, dus dat moet kunnen.
De Mio's ondersteunen bij mijn weten TMC via de FM band inderdaad, maar je hebt dan gewoon 2 PDA's. Die zijn niet op een of andere manier te koppelen (bij mijn weten) waardoor je de GPRS van je Vario voor je Mio kunt gebruiken.

Waarom koop je niet gewoon een bluetooth GPS ontvanger voor je Vario en instaleert tomtom / i-go erop? Lijkt me behoorlijk irritant om een aparte telefoon en navigatie te hebben, terwijl het voor minder geld in 1 apparaat kan.

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.