Vannochtend wilde mijn vader even de PPC gebruiken, met daarop tomtom. Hij bleek echter geen kaarten te kunnen vinden, dus ik werd er bij geroepen en ik kijken, vind die hele PPC geen geheugenkaart meer.
Dus ik stop die SD-kaart in de printer, waar een kaartreader inzit, error. Ik ander geheugenkaartje nog ff proberen in de PPC, geen probleem leest ie gewoon.
Dus ik even proberen om de computer de schijf te formatteren werkt niet. Andere computers geprobeerd, werkt ook niet. In de PPC en in mijn smartphone ziet hij die hele kaart niet, dus kan ik hem ook niet proberen te formatteren. Heb ook een camera geprobeerd, maar hier werkt het helaas ook niet in.
ff wat gegevens:
SD-kaart: standaard type, 512 MB
PPC: Medion MDPPC250 met Windows Mobile 2003
Printer incl kaartlezer: HP PSC 2355
Besturingssysteem pc: Windows XP Pro SP2 en home.
Foutmeldingen die ik krijg bij het formatteren:
Heeft iemand een idee hoe ik deze SD kaart toch nog kan redden?
Dus ik stop die SD-kaart in de printer, waar een kaartreader inzit, error. Ik ander geheugenkaartje nog ff proberen in de PPC, geen probleem leest ie gewoon.
Dus ik even proberen om de computer de schijf te formatteren werkt niet. Andere computers geprobeerd, werkt ook niet. In de PPC en in mijn smartphone ziet hij die hele kaart niet, dus kan ik hem ook niet proberen te formatteren. Heb ook een camera geprobeerd, maar hier werkt het helaas ook niet in.
ff wat gegevens:
SD-kaart: standaard type, 512 MB
PPC: Medion MDPPC250 met Windows Mobile 2003
Printer incl kaartlezer: HP PSC 2355
Besturingssysteem pc: Windows XP Pro SP2 en home.
Foutmeldingen die ik krijg bij het formatteren:
i: is niet geformatteerd
Nu formatteren?
Er bevindt zich geen diskette in station I.
Plaats een diskette in het station en probeer het opnieuw.
Ook in dos geprobeerd, maar dit werkt echter ook niet.Kan schijf in station I: niet formatteren.
Heeft iemand een idee hoe ik deze SD kaart toch nog kan redden?