Naar uuren of speuren en me proberen me wijser te maken bent ik tot de volgende configuratie gekomen. Het is de eerste keer dat ik zelf een computer samenstel dus ik ben nog wel een beetje in twijfel over sommige dingen. Daarom will ik graag de reactie van mensen die er verstand van hebben. Ik will een computer waaraan ik lang plezier en waarmee ik ook langer meegaat
.
Ik ben student dus ik wil niet weer over een half jaar onderdelen moeten kopen
Dat geld is hard gespaard en op=OP.
mijn resultaat tot nu toe:
AMD Athlon Thunderbirb 1GHz
ASUS A7V133
IBM DTLA 45GB 7200
Thermaltake Super Orb
256Mb SDRAM 133MHz
ASUA V7700 DeLuxe
Soundblaster LIVE! 5.1 Platinum
300W Miditower
Pioneer DvD A05sz 16x40x
diskettestation, toetsenbord, en muis
Plextor CDRW x12 x10 x32 maar eigenlijk wil ik liever de nieuwe AOpen 1232A met just link zie http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=114
maar ik kan hem nergens vinden
en ik zit nog te twijfelen tussen twee monitoren van Iiyama namelijk A702 HT 17" en de A902 MT 19" die is wel een stuk duurden maar heeft nog extra USB en is groter.
Maar het wordt allemaal zo duur.....
eigenlijk was 5000,- echt mijn limit maar ik zit er er al ver boven.
Oh ja, en dan moet ik hem nog samen laten bouwn, want ik durf dat niet zelf ( nog nooit gedaan en ik kon ook nog nooit iemand toekijken zodat ik er iets van op steekt). Ik woon in Amsterdam dus als iemand suggesties voor het samenbouwen heeft...?
Ik ben student dus ik wil niet weer over een half jaar onderdelen moeten kopen
Dat geld is hard gespaard en op=OP.
mijn resultaat tot nu toe:
AMD Athlon Thunderbirb 1GHz
ASUS A7V133
IBM DTLA 45GB 7200
Thermaltake Super Orb
256Mb SDRAM 133MHz
ASUA V7700 DeLuxe
Soundblaster LIVE! 5.1 Platinum
300W Miditower
Pioneer DvD A05sz 16x40x
diskettestation, toetsenbord, en muis
Plextor CDRW x12 x10 x32 maar eigenlijk wil ik liever de nieuwe AOpen 1232A met just link zie http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=114
maar ik kan hem nergens vinden
en ik zit nog te twijfelen tussen twee monitoren van Iiyama namelijk A702 HT 17" en de A902 MT 19" die is wel een stuk duurden maar heeft nog extra USB en is groter.
Maar het wordt allemaal zo duur.....
eigenlijk was 5000,- echt mijn limit maar ik zit er er al ver boven.
Oh ja, en dan moet ik hem nog samen laten bouwn, want ik durf dat niet zelf ( nog nooit gedaan en ik kon ook nog nooit iemand toekijken zodat ik er iets van op steekt). Ik woon in Amsterdam dus als iemand suggesties voor het samenbouwen heeft...?