Ik ben bezig mezelf Joomla eigen te maken. Na enkele proefprojectjes ben ik nu met iets bezig dat wat serieuzer is. Ik heb een domeinnaam met 7 mailbox gebruikers. Hierwil ik nu met joomla een leuke website op maken. Omdat er in Joomla al zo'n gebruikers login zit, lijkt me dat leuk om dat te gebruiken. Ik wil dat mensen die daarop inloggen dan ook hun eigen webmail hebben en daar dus niet afzonderlijk voor in moeten loggen.
Heeft iemand al eens Joomla geintergreerd met webmail (squirlmail)?
Ik heb een DA account op die server. Aanmaken van nieuwe accounts hoeft niet automatisch. Ik vind gebruikersgemak wel heel belangrijk dus: maar 1x moeten inloggen en gewoon met zelfde loginnaam/passwd. Vreemd genoeg leek me deze vraag erg logisch maar kon er bijzonder weinig over vinden. Ik hoop dat er hier iemand is die dit al eens gedaan heeft. Met Joomla ben ik nog niet zo lang bezig maar met de juiste termen/tips kan ik heel ver komen.
Heeft iemand al eens Joomla geintergreerd met webmail (squirlmail)?
Ik heb een DA account op die server. Aanmaken van nieuwe accounts hoeft niet automatisch. Ik vind gebruikersgemak wel heel belangrijk dus: maar 1x moeten inloggen en gewoon met zelfde loginnaam/passwd. Vreemd genoeg leek me deze vraag erg logisch maar kon er bijzonder weinig over vinden. Ik hoop dat er hier iemand is die dit al eens gedaan heeft. Met Joomla ben ik nog niet zo lang bezig maar met de juiste termen/tips kan ik heel ver komen.