AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB
Verwijderd
meer ram, idd, draait stukken beter met 1gb of zelfs 2gb geheugen
Waarschijnlijk ligt het daaraan
Waarschijnlijk ligt het daaraan
2 x 256Mb? In ieder geval niet genoeg voor BF2. Minstens 1Gb erbij- 512 mb ddr pc 3200 ram (dual)
Hierna zal het wel vlotter gaan.
[ Voor 12% gewijzigd door Crijnn op 03-09-2006 05:04 ]
De eerste keer laden zal extra geheugen niet of nauwelijks helpen, kun je beter
een snelle hardeschijf kopen.
een snelle hardeschijf kopen.
Ook al koop je een snelle harde schijf zoveel maakt het niet uit. BF2 heeft minimaal 1 Gig nodig om een beetje goed te kunnen draaien. 2 Gig is het best, maar 512 MB dat is gewoon niet voldoende voor die game. Aanbevolen specificaties CPU: 2.4 Ghz RAM: 1 Gb Videokaart met minstens 256 Mb RAM, zegt genoeg lijkt me
Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats
Heb je al eens geprobeerd om je harddisk te defragmenteren? En staan de harddisk settings wel goed?
Het lijkt mij eerder aan de harddisk te liggen dan aan het geheugen omdat hij het alleen een map laden is. Het is wel zo dat met minimaal 1GB aan geheugen het spel lekkerder loopt. Maar je kan niet het trage laden verklaren door te weinig geheugen.
Het lijkt mij eerder aan de harddisk te liggen dan aan het geheugen omdat hij het alleen een map laden is. Het is wel zo dat met minimaal 1GB aan geheugen het spel lekkerder loopt. Maar je kan niet het trage laden verklaren door te weinig geheugen.
Pagina: 1