Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eem mda gekocht maar wil hem dragen in mijn broekzak.
Kan dit kwaad voor het touchscreen? En zo ja, wat kan ik eraan doen? Wil hem iig niet aan mijn riem dragen met die case, die is echt gaar.
Thx.

• sjorsfeenema
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-11 18:21

sjorsfeenema

de mijne is mooier

niet doen! door het eventuele zweet kan je mda kapot gaan! heb ik zelf meegemaakt
voor een maand terug mijn mda wou niet meer aan heb alles geprobeert en toen uiteindelijk de mda lang aan de lader gelegd waarschijnlijk de batt. helemaal leeg (dacht ik) toen is hij weer tot leven gekomen....

de kleuren waren niet goed dus ik dacht tijd voor de garantie.
Toen is er waterschade geconstateerd :? ik kreeg niks vergoed viel buiten de garante vertelden ze mij bij t-mobile .

Dus ik vertellen dat ik dat ding niet in het water heb laten vallen of dat er een glas bier ofzow overheen was gegaan.

Konden ze me haarfijn vertellen dat waarschijnlijk het zweet de boosdoener was. 8)7
Vroeger met die goeie ouwe nokia 3310 nooit problemen gehad heb em nu weer in mijn broek!!!

maar naar d garantie kon ik fluiten (stelletje hufters) :(

zodra mijn abbo eindigd mooi niet weer bij t-mobile! een telefoon moet je toch in je broekzak kunnen hebben? maar voor je screen maakt het niet zoveel uit als je maar geen sleutels er bij in je broek hebt. of iets wat kan krassen.

die van hen is mooi....

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:27

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

sjorsfeenema schreef op zondag 03 september 2006 @ 01:56:
niet doen! door het eventuele zweet kan je mda kapot gaan! heb ik zelf meegemaakt
voor een maand terug mijn mda wou niet meer aan heb alles geprobeert en toen uiteindelijk de mda lang aan de lader gelegd waarschijnlijk de batt. helemaal leeg (dacht ik) toen is hij weer tot leven gekomen....

de kleuren waren niet goed dus ik dacht tijd voor de garantie.
Toen is er waterschade geconstateerd :? ik kreeg niks vergoed viel buiten de garante vertelden ze mij bij t-mobile .

Dus ik vertellen dat ik dat ding niet in het water heb laten vallen of dat er een glas bier ofzow overheen was gegaan.

Konden ze me haarfijn vertellen dat waarschijnlijk het zweet de boosdoener was. 8)7
Vroeger met die goeie ouwe nokia 3310 nooit problemen gehad heb em nu weer in mijn broek!!!

maar naar d garantie kon ik fluiten (stelletje hufters) :(

zodra mijn abbo eindigd mooi niet weer bij t-mobile! een telefoon moet je toch in je broekzak kunnen hebben? maar voor je screen maakt het niet zoveel uit als je maar geen sleutels er bij in je broek hebt. of iets wat kan krassen.
Een normale GSM stop je misschien in je broekzak, maar deze miniPDA-tjes of smartphones zou ik niet zomaar in je broekzak steken. Overigens lijken ze mij daar ook veel te groot voor. Zelf heb ik een MIO A701 deze is kleiner dan de MDA en ik moet er niet aan denken om die in mijn broekzak te steken, daar isie veel te groot voor. Ik heb hem gewoon aan mijn broekriem hangen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Verwijderd

Topicstarter
ik wil hem niet aan mijn riem. zweet zal ik geen last van hebben, en de grootte valt ook wel mee, bestaat er geen ruitje o.i.d. waarmee het touchscreen beschermt?

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Dit schreeuwt om een standaard metalen hardcase.

Alors.

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-11 22:54
Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 02:24:
ik wil hem niet aan mijn riem. zweet zal ik geen last van hebben, en de grootte valt ook wel mee, bestaat er geen ruitje o.i.d. waarmee het touchscreen beschermt?
Ik denk dat je zoiets bedoeld: http://www.pdashop.nl/product/19728 ?

Ik heb deze zelf in gebruik voor mijn Qtek S200. Zowel het apparaat als de screenprotector nu 2,5 week in bezit. Ben er zeer tevreden mee, het schermpje is goed beschermd en het tikken met de stylus gaat zelfts fijner als op het scherm zelf !!

Verder...sja...zweet ? Ik hoop dat ik geluk gehad heb dan, ben net terug van vakantie in Italie waar het (in tegenstelling tot hier in NL) toch rond de 30 graden was en heb er veel gewandeld.
Zolang ik mijn Qtek heb draag ik deze al gewoon in de broekzak. Het is tenslotte een gebruiksproduct :?

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:09
Als ik m'n S200 in m'n broekzak draag, dan verloopt de touchsceencalibratie..

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Verwijderd

Topicstarter
dcorstanje schreef op zondag 03 september 2006 @ 11:47:
[...]

Ik denk dat je zoiets bedoeld: http://www.pdashop.nl/product/19728 ?

Ik heb deze zelf in gebruik voor mijn Qtek S200. Zowel het apparaat als de screenprotector nu 2,5 week in bezit. Ben er zeer tevreden mee, het schermpje is goed beschermd en het tikken met de stylus gaat zelfts fijner als op het scherm zelf !!

Verder...sja...zweet ? Ik hoop dat ik geluk gehad heb dan, ben net terug van vakantie in Italie waar het (in tegenstelling tot hier in NL) toch rond de 30 graden was en heb er veel gewandeld.
Zolang ik mijn Qtek heb draag ik deze al gewoon in de broekzak. Het is tenslotte een gebruiksproduct :?
dus als ik die folie aanschaf kan dat gewoon?

• daanNL
Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 12:46:
[...]

Op eigen risico uiteraard :) Hier gaat het in elk geval naar volle tevredenheid.

• StevenK
Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 12:46:
[...]

* StevenK zegt: nee. (Ik heb de folie er ook op zitten)

• daanNL
StevenK schreef op zondag 03 september 2006 @ 11:49:
Als ik m'n S200 in m'n broekzak draag, dan verloopt de touchsceencalibratie..
Zet je het apparaat wel "uit" met het knopje rechtsboven alvorens deze in je broekzak te stoppen ?

• StevenK
dcorstanje schreef op zondag 03 september 2006 @ 12:50:
[...]

Zet je het apparaat wel "uit" met het knopje rechtsboven alvorens deze in je broekzak te stoppen ?
Yep.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:24
Idd, met dat waterschade. Veel mensen zeggen valt wel mee maar ik was ook heel verbaasd toen ik vorige week mijn telefoon uit mijn zak trok en deze doornat was alleen maar door zweet en dat terwijl ik alleen de halve dag gelopen had!

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Topicstarter
Bestaan er geen lederen tasjes die ik in mijn broekzak stop, en als ik mijn tel nodig heb dat ik dan alleen de tel pak?

• daanNL
Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 12:58:
Bestaan er geen lederen tasjes die ik in mijn broekzak stop, en als ik mijn tel nodig heb dat ik dan alleen de tel pak?
Kan je dan niet beter plastic in je broekzak naaien ? ;)

Verwijderd

Topicstarter
dcorstanje schreef op zondag 03 september 2006 @ 13:00:
[...]

Kan je dan niet beter plastic in je broekzak naaien ? ;)
Ik vind zo'n harde case om je riem er gewoon niet uitzien, vandaar wil ik hem in mijn broekzak :)
Iemand nog meer suggesties?

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Ik heb altijd mijn MDA Compact en daarna de MDA Vario gewoon los in mijn zak gehad, vaak zels met sleutels erbij... Zelfs bij het fitnessen gebruik ik hem voor muziek met A2DP headset en voor Divx tijdens het fietsen. Ok het is niet meer de mooiste die ik ooit gezien heb maar dankzij de screenprotector heb ik geen krassen in het scherm en van zweet-schade heb ik nog nooit last gehad, soms is hij wel een beetje nat, zeker bij het fitnessen maar dat kan hij blijkbaar hebben. Ik wist niet dat er nog mensen bestonden die zo'n ding aan hun riem hingen!

Verwijderd

Topicstarter
xvanwaart schreef op zondag 03 september 2006 @ 13:17:
Ik heb altijd mijn MDA Compact en daarna de MDA Vario gewoon los in mijn zak gehad, vaak zels met sleutels erbij... Zelfs bij het fitnessen gebruik ik hem voor muziek met A2DP headset en voor Divx tijdens het fietsen. Ok het is niet meer de mooiste die ik ooit gezien heb maar dankzij de screenprotector heb ik geen krassen in het scherm en van zweet-schade heb ik nog nooit last gehad, soms is hij wel een beetje nat, zeker bij het fitnessen maar dat kan hij blijkbaar hebben. Ik wist niet dat er nog mensen bestonden die zo'n ding aan hun riem hingen!
Mooi :)

Verwijderd

Topicstarter
Screen protector net gekocht, ze hadden hem niet voor mijn tst, maar kan hem passend snijden. Moet dit precies op maat van het scherm zijn of iets daarbuiten?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Gewoon in je broekzak doen joh!

Ik loop al weer 2 jaar met PDA's in m'n broekzak en gaat hartstikke goed!

Eerst 15 maanden met 'n Orange SPV M500 gelopen en nu alweer pff 6 maandjes ofzo met 'n Qtek S200.

Zit niet eens 'n screenprotector op want, zelf vind ik dat dat de bewerkbaarheid van 't schermpje aantast.

Van zweet enzo heb ik ook nooit last. Soms is je schermpje wat vochtig maarja dit kan net zo goed gebeuren in 'n koude winternacht, waardoor er mwah soort dauw op je schermpje komt te staan...

Wat betreffende dragen in je broekzak: Gewoon doen!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
CLB schreef op maandag 04 september 2006 @ 16:21:
Gewoon in je broekzak doen joh!

Ik loop al weer 2 jaar met PDA's in m'n broekzak en gaat hartstikke goed!

Eerst 15 maanden met 'n Orange SPV M500 gelopen en nu alweer pff 6 maandjes ofzo met 'n Qtek S200.

Zit niet eens 'n screenprotector op want, zelf vind ik dat dat de bewerkbaarheid van 't schermpje aantast.

Van zweet enzo heb ik ook nooit last. Soms is je schermpje wat vochtig maarja dit kan net zo goed gebeuren in 'n koude winternacht, waardoor er mwah soort dauw op je schermpje komt te staan...

Wat betreffende dragen in je broekzak: Gewoon doen!
Ok.. zal iig wel die proection folie erop doen..
Vind die case voor aan mijn riem echt lijp.

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Ik heb nu bijna 2 jaar de MDA Compact in m'n broekzak zonder enige bescherming/hoesjes of what-so-ever en gaat prima :)

Enige beschadigingen die erop zitten zijn van het vallen als ik er weer ens onhandig mee rond gooi.

Wat ik wel doe is altijd het schermpje naar binnen.. Je loopt al snel ergens tegenan (tafelhoek bv.) wat het schermpje naar de 7e hemel kan helpen als je dat niet doet.

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Inderdaad; schermpje naar binnen en een screenprotector erop.

Ik draag mn Mio A701 altijd in mn broekzak, dat draagtasje is idd irritant, die valt iedere keer van mn riem af.

Ik heb m pas een maand of 4, maar eigenlijk nooit problemen mee. Nou moet ik wel zeggen dat ik m wel eens hoor "kraken" als ik een strakke broek aanheb en ga zitten. Maar is tot nu toe niks kapot :)

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

• Ome_Les
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Rainmaker schreef op maandag 04 september 2006 @ 20:22:
Inderdaad; schermpje naar binnen en een screenprotector erop.

Ik draag mn Mio A701 altijd in mn broekzak, dat draagtasje is idd irritant, die valt iedere keer van mn riem af.

Ik heb m pas een maand of 4, maar eigenlijk nooit problemen mee. Nou moet ik wel zeggen dat ik m wel eens hoor "kraken" als ik een strakke broek aanheb en ga zitten. Maar is tot nu toe niks kapot :)
Ik heb dit ook een tijdje gedaan met mijn oude P800. Dit was ook zo'n beetje het laatste wat ik ermee gedaan heb.
(Hele touchscreen aan diggelen!) :(

...:::everybeat.nl

• mahi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 09:19

mahi

God bless GoT

Ik heb een Qtek 9090 ongeveer anderhalf jaar steeds gewoon in m'n broekzak gedragen zonder noemenswaardige schade (wat onvermijdbare krasjes hier en daar). Voor de veiligheid deed ik het scherm wel steeds naar binnen (tegen het been aan). Een screen protector heb ik nooit gebruikt.

En het is niet dat ik een zittend kantoorbaantje had waar dat ding rustig en stil in m'n broek kon zitten. Ik ben er bijna wekelijks mee op bouwwerven geweest, in alle weer en wind. Natuurlijk was ik er wel voorzichtig mee. Ik heb nooit sleutels en dergelijke in dezelfde broekzak gestoken. Als het echt goot dan belde ik natuurlijk wel van onder een afdakje, maar voor de rest zat het ding toch ook maar in m'n nat geregende broek.

Ondertussen heb ik wel een andere baan, maar ik weet dat m'n opvolger die 9090 nog steeds gebruikt.

Daarvoor had ik een P800 in een draagtasje. Maar met mezelf te strekken op een hoogtewerker om ergens aan te kunnen is dat tasje achter de reling blijven haken, losgekomen en een goeie 10 meter lager op het beton terechtgekomen. Ik hoef je niet te vertellen of die P800 nog werkte zeker? Ik had het eerder al een paar keer gehad, maar toen was de val ten hoogste een meter. Voor mij dus geen draagtasjes meer. Daar blijf je toch maar overal mee achterhaken. Die tasjes beperken je trouwens alleen maar in het gebruik van de telefoon. Die telefoons dienen tenslotte toch om gebruikt te worden. Als je er zo voorzichtig mee moet zijn als sommigen hier laten uitschijnen, dan liet ik hem wel thuis in een glazen vitrinekastje...

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops... On my desk I have a workstation.

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:32

Stoffel

Engineering the impossible

Waterschade door zweet? Ik weet niet hoeveel jullie zweten, maar mijn broekzak is nog nooit anders dan absoluut kurkdroog geweest. Zelfs als het 35 graden is...

Dat gezegd hebbende, ik heb mijn Qtek 9100 altijd in mijn broekzak zitten, en er zit nog geen krasje op. Ik ga er natuurlijk geen sleutels of kleingeld bij stoppen, dat is vragen om krassen. Gewoon een beetje voorzichtig mee omspringen, zoals gezegd, het is een gebruiksvoorwerp. En aan je riem hangen is zeg maar echt not done imo, maar dat is een kwestie van stijl. Mag iedereen zelf weten :)

• Ale-Gu
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-07 20:42

Ale-Gu

'Eel Goe'

Ik heb 'm ook altijd zonder screenprotector gewoon in m'n broekzak gehad, en 0,0 problemen mee gehad.

Hier zou uw advertentie kunnen staan

Pagina: 1