AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB
2gb is overkill denk ik 512 is genoeg voor wat windows werk. Zorg voor programma's die je pc schoonmaken (houden) zoals ad-aware. Als dat ook niet echt werkt kan je ook OS opnieuw installeren als je dat niet al te erg vind. Ik denk niet dat firefox sloom opstart omdat je pc oud is. Hij is namelijk snel genoeg om het te doen.
512MB ram is sowieso te weinig, daar zou ik minstens 1GB van maken.
En als je er het geld voor hebt upgraden naar dualcore als je veel multitasked, dat scheelt namelijk aanzienlijk omdat je systeem dan daadwerkelijk 2 dingen tegelijk kan doen
En als je er het geld voor hebt upgraden naar dualcore als je veel multitasked, dat scheelt namelijk aanzienlijk omdat je systeem dan daadwerkelijk 2 dingen tegelijk kan doen
Verwijderd
Mijn ervaring is met Firefox dat het opstarten zoiezo een tijdje duurt, ook met sneller pc.
Ik zou trouwens eerder om het geheugen dan om de plextor lachen
Als je iets zou upgraden zou ik er 2x 512 minimaal inzetten.
p.s. iets te laat
ninja posters
Ik zou trouwens eerder om het geheugen dan om de plextor lachen
p.s. iets te laat
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2006 01:10 ]
Allereerst: Het "Wat kan ik het beste hieraan upgraden" topic - part 13
Ten tweede: Kijk eerst eens zelf rond naar de mogelijkheden
Als je zoekt naar beschikbare processoren voor het moederbord dat je nu in het systeem hebt dan zul je zien dat het aanbod tegen valt. Wat betreft het geheugen; 512MB is naar mijn mening vrij weinig. Hoe dat in jou geval is kun je eenvoudig uitzoeken door te kijken hoeveel geheugen je nu gebruikt (kijken in Taakbeheer/Task Manager).
Verder zijn de hardeschijven ook niet de modernste meer. Hardeschijven blijven vaak achter vergeleken met de rest van de PC qua performance. Bij moderne games is het wenselijk om een enorm snelle videokaart (en veel geheugen en een snelle processor) te hebben. In dat laatste geval zou het niet overbodig zijn om reviews/benchmarks te zoeken over grafische kaarten
Dit topic gaat in ieder geval op slot.
Ten tweede: Kijk eerst eens zelf rond naar de mogelijkheden
Als je zoekt naar beschikbare processoren voor het moederbord dat je nu in het systeem hebt dan zul je zien dat het aanbod tegen valt. Wat betreft het geheugen; 512MB is naar mijn mening vrij weinig. Hoe dat in jou geval is kun je eenvoudig uitzoeken door te kijken hoeveel geheugen je nu gebruikt (kijken in Taakbeheer/Task Manager).
Verder zijn de hardeschijven ook niet de modernste meer. Hardeschijven blijven vaak achter vergeleken met de rest van de PC qua performance. Bij moderne games is het wenselijk om een enorm snelle videokaart (en veel geheugen en een snelle processor) te hebben. In dat laatste geval zou het niet overbodig zijn om reviews/benchmarks te zoeken over grafische kaarten
Dit topic gaat in ieder geval op slot.
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Dit topic is gesloten.
![]()