Landinstelling op toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jordi.c
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-11-2023
Ik heb bij landeninstelling voor toetsenbord "Nederlands - Verenigde Staten" ipv "Nederlands - Verenigde Staten (Internationaal)".

Dit heb ik gedaan zodat ik bij aanhalinstekens niet op spatie hoef te drukken voordat die zichtbaar wordt en nu kan ik met mijn rechts ALT + F4 programma's afsluiten ipv met de linker.

Nu heb ik een probleem nu werkt de combinatie ALT+5 niet meer. Ik krijg nu alleen het euroteken dmv ALT+CTRL+5 ( en dit werkt zelfs niet in alle programma's alleen office).

Ik vind het namelijk toch wel erg handig om met rechter ALT te werken maar dan werkt mijn euro teken dus niet meer heel vaag. 8)7

• assembler
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
[alt] + 0128 (de nummer op het nummerieke blok gebruiken)

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Helaas, rechter alt die voor tekst CTRL+ALT nadoet werkt alleen op de VS-Internationaal toetsenbordindeling. Het is dus kiezen, of accenten gemakkelijk typen en die spatie voor lief nemen, of meer werk doen voor het euroteken...

• jordi.c
_assembler_ schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 23:41:
[alt] + 0128 (de nummer op het nummerieke blok gebruiken)
Ja alt + 0128 is dus niet echt makkelijk he.

• assembler
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
wat je ook nog kan doen is twee talen maken, namelijk ook 'vs internationaal', en dan 'verenigde staten' als standaardtaal, en dan kan je met alt-shift even overschakelen.

• jordi.c
misbehavingman schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 23:42:
Helaas, rechter alt die voor tekst CTRL+ALT nadoet werkt alleen op de VS-Internationaal toetsenbordindeling. Het is dus kiezen, of accenten gemakkelijk typen en die spatie voor lief nemen, of meer werk doen voor het euroteken...
Het gaat niet alleen om accenten, programma's afsluiten enzo werkt dan ook niet meer met Rechter ALT

PS ik zet hem gewoon op Verenigde Staten, ik type de Euro teken wel met ALT+CTRL+5 ipv ALT+5 alleen jammer dat ik nu niet in alle programma's (bijv. kladblok) op deze manier euroteken kan typen.

[ Voor 17% gewijzigd door jordi.c op 02-09-2006 23:55 ]

Pagina: 1